ראש עיריית קריית ביאליק בפנייה לגבאי בתי הכנסת: "סגרו את בתי הכנסת ואפשרו רק תפילות בחוץ, במתכונת מצומצמת"

ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, בפנייה לגבאי בתי הכנסת בעיר: "נבקש לקיים את ההנחיה בדבר סגירת בתי הכנסת עם כל הצער והכאב הכרוכים בכך"

ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, פנה במכתב אישי לגבאי בתי הכנסת בנוגע להחלטת הממשלה לסגור את בתי הכנסת בתקופת הסגר.

דוקורסקי ביקש מהגבאים למלא אחר הוראות הממשלה ולאפשר תפילות בשטח פתוח בלבד ובהשתתפות עד 20 מתפללים. כמו כן, ביקש דוקורסקי להקפיד לשמור על מרחק של 2 מטרים בין המתפללים ועל חובת עטיית מסיכות מעל האף. בכדי להקל על המתפללים לקיים את התפילות באוויר הפתוח, התקינה עיריית קריית ביאליק הצללות בחצרות בתי הכנסת.

לפי ההנחיות של הרב הראשי לישראל הרב יצחק יוסף  לציבור המתפללים בחג הסוכות יש לשאוף לבנות  סוכות גדולות ורחבות ידיים, לקצר מנגינות ופיוטים ולדלג על אמירת גרשות בכדי  לא לשהות זמן רב עם ציבור. בנוגע לאכילה, שהייה ולינה בסוכה, היא תתקיים  בהשתתפות המשפחה הגרעינית בלבד. חל איסור לקיים הקפות המוניות בשמחת תורה  ולקיים מניינים מצומצמים בשטח פתוח.

דוקורסקי: " נבקש לקיים את ההנחיה בדבר סגירת בתי הכנסת עם כל הצער והכאב הכרוכים בכך".

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות