עיריית חיפה למען העסקים בתקופת הקורונה

עיריית חיפה השיקה היום (חמישי, 1.10.20) פורטל מקוון ייעודי לבעלי העסקים בעיר לתקופת הקורונה והסגר

עיריית חיפה למען העסקים בעיר: עיריית חיפה השיקה היום (חמישי, 1.10.20) פורטל מקוון ייעודי לבעלי העסקים בעיר לתקופת הקורונה והסגר.

הפורטל החדש, יוזמת מינהלת חיפה 2030 והחברה הכלכלית, מרכז בתוכו את המידע הרלוונטי לבעלי עסקים לתקופת הקורונה:
• הקלות בארנונה לעסקים שהוכרו כזכאים למענק סיוע על-ידי רשות המסים
• הנחיות התו הסגול והצהרה מקוונת של עסקים לתו הסגול
• קישורים חשובים בנושאי סיוע, מענקים והלוואות לעסקים

כניסה לפורטל החדש:
http://haifa4business.haifa.muni.il/corona.aspx

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם: "הסגר הנוכחי, הנכפה על העסקים במדינה, מחייב אותנו לסייע לעסקים בחיפה בכל דרך אפשרית. בימים הקרובים נאפשר לעסקים שכונתיים הפועלים במתכונת התו הסגול – חשיפה בפלטפורמות הדיגיטליות של העירייה".

ראש עיריית חיפה. עינת קליש רותם. צילום יח"צראש עיריית חיפה. עינת קליש רותם. צילום יח"צ

עו״ד דוד עציוני, יו״ר החברה הכלכלית לחיפה וסגן ראש העיר חיפה: "אנו נמצאים בימים מורכבים של סגר שני לו השלכות על אורח החיים של כולנו והוא משפיע באופן מידי על הפעילות העסקית בעיר. יוזמה זו באה בהמשך לפעילות החברה למען העסקים בעיר מאז תחילת המשבר, כמו עידוד הזמנות ממסעדות בעיר, הכנס לקידום העסקים הקטנים ועוד. נמשיך ונפעל למען חיזוק הכלכלה העירונית וחיזוק העסקים המהווים נדבך מרכזי מכוחה".

דוד עציוני, יו"ר החברה הכלכלית חיפה וסגן ראש העיר. צילום מיכה בריקמןדוד עציוני, יו"ר החברה הכלכלית חיפה וסגן ראש העיר. צילום מיכה בריקמן

אור שחף, מנכ״ל החברה הכלכלית לחיפה: "החברה הכלכלית רואה חשיבות גדולה מאד בסיוע לעסקים בחיפה, הן בשגרה ובוודאי בתקופה המאתגרת בה כולנו נמצאים. אנחנו גאים לסייע בהקמתה של פלטפורמה עירונית להנגשת מידע, יעוץ ותמיכה בעסקים החיפאים. נמשיך לעשות כל מאמץ לספק את הכלים הדרושים למען הקהילה העסקית בעיר גם בימים אלה".

מנכ"ל החברה הכלכלית חיפה. אור שחף. צילום מיכה בריקמןמנכ"ל החברה הכלכלית חיפה. אור שחף. צילום מיכה בריקמן
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות