טקס קביעת מזוזה מרגש בבית הכנסת הגדול החדש בשכונת נאות אפק בקריית ביאליק

במעמד ראש העיר ורבנים מהקהילה ומנכ"ל העירייה, התקיים טקס קביעת המזוזה בבית הכנסת הגדול החדש בשכונת נאות אפק בקריית ביאליק. בית הכנסת נגיש לבעלי צרכים מיוחדים

 

מעמד קביעת מזוזות התקיים  בבית הכנסת החדש בשכונת נאות אפק במעמד ראש העיר אלי דוקורסקי, ראש הישיבה "דודאי ראובן", הרב שמעון טמסטית, רב הקהילה אהרון לסרי, סגן ראש העיר עמירם מסס, מנכ"ל העירייה ליאור טרגן, יו"ר המועצה הדתית שמעון אזריאל לצד תושבי השכונה וקהילת המתפללים.

בית הכנסת החדש והמפואר נבנה בין מבני הציבור הראשונים שהוקמו בשכונת נאות אפק על מנת לאפשר לתושבים שאכלסו את השכונה שירותי דת בקרבת ביתם.

בית הכנסת הינו מבנה בעל שתי קומות המשתרע על השטח של 410 מ"ר עם מרפסת מרוצפת ורחבת ידיים בגודל של כ- 280 מ"ר המאפשרת קיום סעודות ואירועים תחת כיפת השמים. בימי משבר הקורונה המרפסת משמשת גם כמקום תפילה לבאי בית הכנסת. בהיכל ישנם 95 מקומות ישיבה ובעזרת נשים 50 מקומות. ארון הקודש המפואר הוא מקור הגאווה של מתפללי בית הכנסת שבנייתו הושלמה בהובלתו של הרב אהרון לסרי. בית הכנסת אף נגיש לבעלי צרכים מיוחדים כאשר המעלית עולה גם לעזרת נשים לקומה האחרונה. בהקמת בית הכנסת השקיעה העירייה כ- 5 מיליון שקלים ממקורותיה. בית הכנסת ממוקם מעל מעון יום ונמצא במרכז הגיאוגרפי של השכונה החדשה בסמוך לבית הספר מיתרים וגני ילדים.

בטקס אשר התקיים באוויר הפתוח, לאור מגבלות הקורונה, השתתפו אישי ציבור וביניהם ראש העיר אלי דוקורסקי, ראש הישיבה "דודאי ראובן", הרב שמעון טמסטית, רב הקהילה אהרון לסרי, סגן ראש העיר עמירם מסס, מנכ"ל העירייה ליאור טרגן, יו"ר המועצה הדתית שמעון אזריאל לצד קהילת בית הכנסת ותושבי השכונה נאות אפק.

בדבריו ציין ראש העיר אלי דוקורסקי: " אנו בקריית ביאליק דוגלים בפלורליזם, גיוון דעות לצד הידברות. אנו מקבלים את כולם ודואגים לכולם. בית הכנסת הוא מרכז החיים עבור תושבי השכונה הדתיים, לכן היה לנו חשוב לסיים את הקמתו בין מבני הציבור הראשונים שהוקמו בשכונה. אני שמח וגאה לאור התוצאה המרשימה"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות