עיריית קריית אתא מקימה ברחוב הרצל מקווה טהרה חדש. אתמול הונחה אבן הפינה

עיריית קריית אתא מקימה מקווה טהרה חדש  בעיר. בטקס חגיגי הונחה אבן הפינה בהשתתפות ראש העיר ורבני העיר

אתמול נערך טקס הנחת אבן פינה למקווה טהרה חדש שיוקם ברחוב הרצל בקריית אתא, למען הקהילה והתושבים.
הטקס כלל ברכות וכן חתימה על מגילת היסוד והטמנתה והוא נערך במתכונת מצומצמת בהתאם להנחיות, בהשתתפות ראש העיר יעקב פרץ, הרבנים הראשיים הרב אליהו מיימון והרב חיים שלמה דיסקין , האדמו"ר הרב שמעון לעמברגר ,חברי מועצת העיר, חברי המועצה הדתית ואורחים נוספים.
המקווה המתוכנן בגודל של 900 מ"ר יכלול 17 חדרים, ביניהם 4 בריכות טבילה, חדרי רחצה מפוארים ומאובזרים, ויתוחזק ברמה גבוהה מאוד.

במקום יבנו חדרים פרטיים לכלות, לחינה וחדרים המותאמים במיוחד לבעלי נכויות ומוגבלויות. עלות הפרויקט: 12 מיליון שקל במימון משותף של משרד הדתות כאשר הצפי לסיום הפרויקט הוא כשנה.
ראש העיר, יעקב פרץ, הודה לרבנים על מלאכת הקודש שהם עושים למען העיר ואמר בנאומו:" אנו מצויים בימים לא קלים, ימים בהם אנו נדרשים לנהוג באחריות ובהתאם להנחיות על מנת להקטין את רמת התחלואה ולמנוע פגיעה בבריאות הציבור. גם בימים אלה ותוך הקפדה על קיום ההנחיות אנו מניחים אבן פינה למקווה טהרה, מוסד חדש שישרת את הקהילה ואת תושבי העיר. גם במסגרת ההנחיות והתקנות אפשר וצריך לשמור על אורח החיים היהודי, כפי שנהגו אבותינו אלפי שנים. כל עוד אנו פועלים מתוך אחדות, ראייה משותפת ורצון לשרת את הציבור, נוכל להתמודד מול כל אתגר."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות