עוד בית ספר שלם נסגר ונשלח לבידוד בחיפה: 800 תלמידי הריאלי מטו"ס מהיום לומדים מהבית, בשל מורה חולה

עוד ועוד מוסדות חינוך בחיפה נסגרים ונשלחים לבידוד, הפעם זה קורה ל-800 תלמידי הריאלי מטו"ס, בשל מורה חולה מאומתת

מגמת התחלואה וההדבקות העולות בעיר חיפה ממשיכים לתת את אותותיהם במערכת החינוך בעיר, כשכמעט בכל יום בית ספר וגן ילדים אחר נסגרים והילדים ואנשי הצוות נשלחים לבידוד.

הבוקר כ-800 תלמידי הראילי מטו"ס במרכז הכרמל נשלחו כולם, עם צוות המורים, לבידוד בשל מורה חולה נוספת התגלתה.

בהודעה ששלחה להורים, לתלמידים ולעובדים כתבה מנהלת בית הספר, זהבית זליג: “לאור לוח הזמנים שנוצר, עם קבלת ההודעה בשעות הערב ומתוך רצון לאפשר חקירה מקיפה של משרד הבריאות, ולקבל החלטות מושכלות באשר לזהות התלמידים ואנשי הצוות שנדרשים לבידוד, החלטנו, בהנחיית מנהל המחוז, ד”ר סער הראל ובשיתוף הנהלת בית הספר שהלימודים, בכל הכיתות, יתקיימו מרחוק, באמצעות הזום.

“בריאות התלמידים ואנשי הצוות עומדת, כמובן, בראש מעיינינו, ואנו ממשיכים לפעול בהתאם להנחיות משרד הבריאות והחינוך. אנו מבקשים מהתלמידים ומצוות בית הספר להישאר בבית עד תום החקירה האפידמיולוגית (לא בבידוד). בשלב זה מתחילה חקירה אפידמיולוגית של משרד הבריאות ואנו כמובן נעדכן אתכם בהתאם לממצאיה.

“ידיעה כזאת יכולה להציף את כולנו ברגשות שונים ובהם דאגה וחשש. טבעי לגמרי. עם זאת, חשוב לזכור שעיני הילדים נשואות אלינו, המבוגרים המשמעותיים – ההורים והצוות. חשוב שתיאחזו בעובדות והרגיעו אותם. אנו בקשר מתמיד ורצוף עם נציגי משרד הבריאות, משרד החינוך והנהלת בית הספר, ונפעל בהתאם להנחיותיהם".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות