יוזמה של עיריית נשר: משבוע הבא יתקיימו סדנאות הורים להקנות כלים לשיח עם בני הנוער על מיניות

בעקבות האונס המזעזע באילת, עיריית נשר והרשות למאבק באלימות סמים יערכו סדנאות הורים שמטרתן להקנות כלים פרקטיים וידע לשיח עם בני נוער על מיניות ואחריות חברתית

בשבוע הבא – ביוזמת עיריית נשר והרשות למאבק באלימות סמים ואלכוהול של המשרד לקידום וחיזוק קהילתי – יתקיימו בעיר סדנאות הורים שמטרתן להקנות כלים פרקטיים וידע לשיח עם בני נוער על מיניות, פיתוח כלים לחשיבה עצמאית וביקורתית ואחריות חברתית.

הרשות למאבק באלימות בסמים ובאלכוהול בנשר מפעילה מגוון תכניות בכל ימות השנה שמטרתן למגר תופעות של אלימות ושימוש בחומרים מסוכנים – סמים ואלכוהול. סדנא זו הינה חלק מתוכנית שנתית בנושא מניעת אלימות כלפי נשים ואלימות משפחתית. הרעיון העומד בבסיסה של הסדנא הוא להעניק למחנכים העיקריים בחייהם של הילדים והנוער – ההורים את הפרקטיקות הנכונות לקיים שיח מכיל ומבין וכך להגיע לעמדה המאפשרת שיח משמעותי.
רועי לוי, ראש העיר אמר ״התוצאה המחרידה אותה ראינו בתקשורת לפני כשבועיים, בעת פרסומה של פרשת האונס המחרידה הינה תוצאה בראש הראשונה של חינוך, או לחילופין, פער בחינוך נכון. אנו בעירייה מאמינים בחינוך לא רק ברמתו הפדגוגית, החינוך הערכי יקר לנו אף יותר.
מנהלת הרשות למאבק באלימות סמים ואלכוהול בעיריית נשר, ענת ביליה-ראובני אמרה נושא האלימות במשפחה והאלימות המינית בפרט עולה לכותרות פעמים בודדות בשנה, בדרך כלל במקרים הקשים שלו, בניגוד לתדירות הפרסומים בתקשורת אנו עדים לכך שהאלימות מתרחשת בכל ימות השנה ואף בעליה מדאיגה מאז פרוץ הקורונה. אנו רואים בקהילה משאב משמעותי כמאתר מקדים לתופעות אלו ולכן הקניית הכלים לזיהוי מוקדם של תופעות אלימות הם בבחינת הקדמת תרופה למכה- מאפשרת טיפול במקרי קלים הרבה יותר והכחדת אירועים חמורים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות