שר הדיגיטל והסייבר, דודי אמסלם, ערך ביקור בקריית אתא והבטיח: "אקדם עוד פרויקטים דיגיטליים, שיושקעו בעיקר בפריפריה לכלל האוכלוסיה"

"אקדם שלל פרויקטים דיגיטליים לכלל האוכלוסייה בדגש על ערי הפריפריה. במסגרת זו אפעל מול משרד החינוך להוספת תקנים לרכזי דיגיטל בכל בתי הספר בארץ", כך אמר שר הדיגיטל והסייבר, דודי אמסלם במהלך ביקור עבודה שערך עם צוות משרדו עם ראש העיר, יעקב פרץ.

אתמול בבוקר הגיע שר הדיגיטל והסייבר הלאומי, דודי אמסלם, יחד עם צוות משרדו לפגישת עבודה עם ראש עיריית קריית אתא יעקב פרץ.
במהלך הדיון, ערך ראש העיר, יעקב פרץ, סקירה על העיר, על הקריה הרפואית שתאגד מרכז ידע והתמחות מקצועית והפרויקטים והתכניות הייחודיות ביניהן: תכנית תקשוב, מחשב לכל ילד, סיסמה לכל תלמיד, כיתות חכמות, פרויקט כתום, הנגשת שירותים עירוניים, הטמעת פדגוגיה חדשנית ועוד.
ראש העיר הודה לשר על ביקורו ואמר: "קריית אתא היא עיר הטרוגנית וחשוב שנצליח להנגיש את הטכנולוגיה לכולם, במיוחד בתקופה זו ולהפוך לעיר דיגיטלית שתהווה מודל לרשויות נוספות בארץ. בתי הספר בעיר פועלים רבות בנושא זה אולם יש צורך בסיוע במשאבים ובתשתיות על מנת למנף זאת למען תושבי העיר."
בסיום הפגישה, המשיכו לסיור בבתי הספר "גורדון" ולחטיבה א' רוגוזין להתרשם מהלמידה ההיברידית והמודלים הלימודיים הייחודים המופעלים בבית הספר.
השר שהתרשם מהעשייה החינוכית הענפה בבתי הספר הבטיח לסייע ולפעול להנגשת המיחשוב ולקידום פרוייקטים דיגיטליים, במיוחד בפריפריה. בנוסף הבטיח לקדם הוספת תקנים לרכזי דיגיטל בכל בתי הספר בעיר שירכזו את נושא הדיגיטציה הן עבור התלמידים והן עבור הצוותים החינוכיים. לדבריו: "בכוונתי לקדם שלל פרויקטים דיגיטליים לכלל האוכלוסייה בדגש על ערי הפריפריה. במסגרת זו אפעל להוספת תקנים לרכזי דיגיטל בכל בתי הספר בארץ בשיתוף משרד החינוך".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות