צעיר בן 25 מבאר שבע דרס עם רכבו 30 צעירים שבילו ליד הירדן. הסיבה: הרעש שעשו, הפריע לו אז הוא נכנס לרכב ודרס אותם

לצעיר בן 25 מבאר שבע הפריע לו הרעש שהקימו קבוצת צעירים לצד הירדן ההררי, אז דרס אותם. שוטרי משטרת ישראל עצרו את הצעיר בן ה-25

אמש (2/9) בשעות הלילה המאוחרות התקבלה הודעה במוקד 100 של המשטרה מצעיר, שטען כי הם קבוצה של 30 אנשים שמבלים לצד הירדן וכי לפתע הגיח רכב ודרס אותם.

עם קבלת ההודעה הוזעקו שוטרי משטרת ישראל לזירה והבחינו במספר צעירים פצועים ושרועים על הקרקע. בנוסף הבחינו השוטרים בהרס רב ובכיסאות פלסטיק שבורים. השוטרים הזעיקו צוות רפואי למקום, אשר פינה 7 צעירים למרכז הרפואי "זיו" בצפת להמשך טיפול רפואי.

במקביל להגעת השוטרים לזירה, התקיימו סריקות נרחבות לאיתור החשוד בדריסה, תגובה מהירה ומיומנת הביאה לאיתורו ולמעצרו של החשוד סמוך לגשר "הפקק".

החשוד (25, באר שבע) נעצר והובא לתחנת המשטרה לחקירה והיום (3/9) יתקיים דיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בקרית שמונה.

החקירה הראשונית העלתה, כי קודם לאירוע החל ויכוח בין החשוד לצעירים אודות רעש שהקימו ומשהרעש לא הופסק דרס את הצעירים. עוד עלתה אינדקיציה לכך, שהחשוד נהג בהיותו תחת השפעת סמים מסוכנים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות