תושב נהריה המאושפז בביה"ח בעיר תקף באגרופים רופא, שכלל לא מטפל בו. המשטרה עצרה אותו

שוב אלימות קשה בבית חולים נהריה כלפי צוות רפואי: חולה כבן 56 מנהריה, דרש שישחררו אותו, משסורב התקיף בקללות את האח והעובדת הסוציאלית ואז נתן אגרוף לרופא שעבר במקום במקרה

מקרה חמור של תקיפת רופא במרכז הרפואי לגליל בנהריה נרשם היום בשעת בוקר, כשרופא הותקף באגרופים על ידי מאושפז באחת המחלקות.

הכל החל כאשר החשוד, תושב נהריה בן 50, התפרץ לעבר כמה מעובדי המחלקה, וביניהם עובדת סוציאלית והאח האחראי, תוך שקילל אותם ודרש מהם לשחררו לביתו.

בעקבות הצעקות יצא מחדרו אחד הרופאים, תושב הכפר מע'אר בשנות ה-30 לחייו. הגבר המאושפז, שהבחין בו, התקרב אל הרופא, הצמיד אליו את מצחו, איים עליו והיכה אותו בפניו.
צוות הביטחון של המרכז הרפואי, שהגיע במהירות למקום, השתלט על התוקף ומנע פגיעות נוספות באנשי צוות. הרופא המותקף הגיש תלונה במשטרה והחשוד עוכב לחקירה בנקודת המשטרה שבמרכז הרפואי.
לאחר המקרה החמור, סיפר הרופא: "התוקף התנפל עלי, כי פשוט נתקל בי, והוציא עליי את כל האגרסיות שלו. באותה מידה, הוא היה יכול לתקוף אדם אחר. זו תחושה קשה מאוד. הכאבים הפיזיים עברו, אבל הצלקת הנפשית נשארה. לא ייתכן שדווקא הצוות המטפל, שעושה עבודת קודש, יזכה ליחס כזה".
יצוין כי רק לאחרונה אירע מקרה חמור במרכז הרפואי, כאשר אשה שבן משפחתה מת ביחידה לטיפול נמרץ, היכתה חמישה עובדים וגרמה נזק לרכוש. בעקבות אותו מקרה נערכה הפגנה במרכז הרפואי, בהשתתפות עשרות עובדים ובתיאום בין הוועדים השונים (ועד הרופאים, ועד האחים והאחיות ו-ועד עובדי מינהל ומשק). באותה הפגנה נישאו דברים על ידי יושבי ראש הוועדים, יו"ר ארגון רופאי המדינה, ד"ר זאב פלדמן, ומנהל המרכז הרפואי, פרופ' מסעד ברהום.
בעקבות המקרה האחרון, אמר פרופ' ברהום: "מדובר במקרה חמור מאוד. הצוות המטפל עושה עבודת קודש 24/7 ולא ייתכן שהוא ימשיך להיות שק החבטות של המטופלים. אנו סומכים על המשטרה שתדע למצות את הדין עם התוקף".

המשטרה שהוזקה למקום, עצרה את התוקף.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות