בזמן שתושב הצפון חגג במסעדה יחד עם חברו ומשפחתו, עזב את המקום והתפרץ לבית החבר וגנב משם רכוש

עקיצה קרובה: בזמן שחגג במסעדה יחד עם חברו ומשפחתו, עזב את המקום והתפרץ לבית החבר. שוטרי משטרת ישראל עצרו את הגבר בן ה-29 תושב הצפון, שגנב מחברו תכשיטים, ניידים וכסף

לפני כשבוע (21/8) התקבלה הודעה במוקד 100 של המשטרה מגבר שטען, כי התפרצו לביתו במעלות וגנבו לו כסף, תכשיטים וטלפון נייד.

שוטרי משטרת ישראל הגיעו לזירת האירוע, אספו ממצאים וחקירה נפתחה. בחקירה זריזה נעצר הנאשם בן 29 ממעלות בביתו, נחקר ומעצרו הוארך לבקשת המשטרה על ידי בית המשפט.

החקירה העלתה, כי ביום האירוע נפגשו המשפחות של הנאשם והקורבן במסעדה בעיר. בזמן ששהו שם, עזב הנאשם את המסעדה, נסע לביתו של הקורבן, התפרץ לביתו וגנב רכוש. עם הגעת השוטרים לזירה, ניגש אחיו של הנאשם לשוטרים יחד עם הרכוש הגנוב וטען שמצא אותו ברחוב.

בתום חקירה מהירה הועבר חומר החקירה לחטיבת התביעות של משטרת ישראל, אשר הגישה כנגד הנאשם כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בבית משפט השלום בעכו בגין עבירות של התפרצות וגניבה.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות