עיריית קריית אתא נערכת לפתיחת שנת הלימודים החדשה תשפ"א, עם עבודות שדרוג ושיפוץ של כל מוסדות החינוך בעיר

שני גני ילדים חדשים יפתחו השנה בקריית אתא. ובינתיים מתכוננים לפתיחת שנת הלימודים, כשמחלקת האחזקה בעירייה מבצעת בימים אלה שיפוץ ושדרוג של גני הילדים ובתי הספר הקיימים

עיריית קריית אתא נערכת לפתיחת שנת הלימודים החדשה תשפ"א
במהלך חופשת הקיץ נערכת עיריית קריית אתא לפתיחת שנת הלימודים החדשה. כל מחלקות העירייה פועלות על מנת לשדרג, לשפץ ולהנגיש את מוסדות החינוך במטרה לאפשר לתלמידים הפותחים את שנת הלימודים אקלים חינוכי מיטבי.
מחלקת האחזקה בעירייה מבצעת בימים אלה שיפוץ ושדרוג של גני הילדים ובתי הספר הקיימים. העבודות כוללות: שיפוץ מבנים, עבודות צבע, קירוי ואיטום תיקוני שבילים, שיפוץ שירותים ומטבחים, התקנת ריצוף, מתקנים חדשים, מזגנים, גדרות, החלפה ותיקון של דלתות, משטחי בלימה, דשא סינטטי , סככות הצללה, ניקיון, הדברה ופיתוח נופי. עלות הפרויקט: כ- 2.5 מיליון שקל.
במקביל בוצע סקר בטיחות בכל מוסדות החינוך בעיר וכן רישוי של מתקנים ואולמות ספורט בכל העיר.
בקריית אתא פועלים 94 גני ילדים כאשר בכל שנה נפתחים גנים חדשים כמענה לגידול המשמעותי במספר התושבים בעיר על רקע ההתפתחות והבנייה המאסיבית של שכונות ומתחמי מגורים חדשים, הגירת תושבים חדשים, קליטת עלייה ועוד.
בשנת הלימודים החדשה יצטרפו עוד 2 גנים חדשים ויפתח מבנה חדש לביה"ס הממלכתי דתי "נעם".
יעקב פרץ, ראש עיריית קריית אתא: "עיריית קריית אתא תמשיך להציב בראש סולם העדיפויות את ההשקעה במערך החינוך בכדי שתושבי העיר, ילדיה ותלמידיה ימשיכו ליהנות ממערכת חינוך איכותית, מתוכניות למידה חדשניות ומבתי ספר וגני ילדים מודרניים ומתקדמים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות