בשורה לתלמידים: מכללת אורט קריית ביאליק תיכלל בתכנית הלאומית להכשרת הנדסאים וטכנאים

במסגרת תכנית לאומית מיוחדת, משנה הבאה ניתן יהיה ללמוד תואר הנדסאות או טכנאות בתעשייה וניהול ומגמת מכונות באורט קריית ביאליק. התוכנית מבטיחה גם תעסוקה לאחר ההכשרה וכן מימון לימודים עם מלגות

בשורה עבור תלמידים בקריית ביאליק, מהשנה מכללת אורט קריית ביאליק תיכלל בתכנית הלאומית להכשרת הנדסאים וטכנאים. המגמות שיישתתפו בתכנית מטעם המכלל הן מגמת תעשייה וניהול ומגמת מכונות.

התכנית הלאומית הינה תכנית פיילוט יוקרתית וחדשנית להכשרה איכותית של הנדסאים וטכנאים, המסיימים את לימודיהם עם ניסיון בתעשייה לאחר שלמדו את המקצועות העדכניים ביותר במקצועם. בתכנית שותפים המכון הממשלתי להכשרות בטכנולוגיות ובמדע, ג'וינט ישראל- תנופה בתעסוקה, קרן עזריאלי ועמותת צורים.

התכנית תאפשר למעסיקים להטביע את חותמם בעיצוב חלק מתכני הלימודים ובהכשרה מעשית של הסטודנטים. בתמורה יתוגמל המעסיק כספית על ידי המכללה מטעם התכנית.

במסגרת בניית תכנית הלימודים וההכשרה, קיימו הנהלת המכללה שיח נרחב עם המעסיקים שהצטרפו לשותפות ויקלטו את הסטודנטים לתקופת החניכה (סטאז') בהיקף של 1,000 שעות. ניתן לצרף מעסיקים נוספים לתכנית כאשר בימים הקרובים יחל תהליך גיוס הסטודנטים.

התכנית משתתפת במימון עלויות הלימודים ובמלגות סיוע כדי לאפשר לסטודנטים ללמוד בראש נקי מקצוע עדכני ורלוונטי תוך כדי התנסות בתעשייה שהיא גם בעלת עניין בתכנית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות