עיריית קריית אתא עורכת חיטוי של תחנות אוטובוס ומרחבים ציבוריים בעיר

עיריית קריית אתא החלה במבצע חיטוי נרחב של תחנות אןטובוס ומרחבים ציבוריים. וגם: אכיפת צו הבריאותה, הכוללת את תחימת הגנים והחשכתם, סיורים יזומים, מעקב באמצעות מצלמות ומערכת כריזה

במסגרת המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה, עיריית קריית אתא מבצעת ניקיון וחיטוי של תחנות האוטובוס ברחבי העיר וכן של מרחבים ציבוריים נוספים.
במקביל תיגברה העירייה את האכיפה של התקהלות ושימוש במתקני השעשועים בגנים הציבוריים בעיר. האכיפה כוללת את תחימת הגנים והחשכתם, סיורים יזומים, מעקב באמצעות מצלמות ומערכת כריזה ומתן דוחות לתושבים שלא ישמעו להנחיות לאחר מתן האזהרה.
עיריית קריית אתא קוראת לתושבים להישמע להנחיות משרד הבריאות ולהימנע משימוש במתקנים בגני המשחקים הציבוריים. המוקד העירוני ומוקד 100 של המשטרה עומדים לרשות התושבים 24 שעות ביממה לדיווח על כל הפרה של הנחיות משרד הבריאות.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות