כואבים את מותו של רשף אורי צ'ובוטרו, דובר כבאות מחוז חוף שלחם באומץ במחלת הסרטן. "היה איש עם לב ענק, מוכשר ולוחם נערץ"

רשף אורי צ'ובוטרו הלך לעולמו הלילה והוא רק בן 47, לאחר מאבק אמיץ במחלת הסרטן. היה מהדוברים הטובים שקמו למערך הכבאות. הותיר אחריו אישה, ליאת ושלושה בנים. ההלוויה תערך היום

אחרי למעלה משנה וחצי של מלחמה עיקשת ואמיצה במחלת הסרטן, רשף אורי צ'ובוטרו, דובר כבאות מחוז חוף, הלך לעולמו והוא רק בן 47 במותו.

אורי החל את דרכו כלוחם אש באיגוד ערים לשירותי כבאות חיפה בחודש מאי 1998. בהמשך עלה בסולם הדרגות והתפקידים כמפקד צוות מבצעי.

עם החלת הרפורמה ומעבר מהאיגודים לכבאות והצלה לישראל בשנת 2013, התמנה לדובר תחנת חיפה ומחוז חוף בנוסף על תפקידו. בהמשך התקדם ונבחר לקצין במדור הגנה מאש.

אורי הותיר אחריו אישה ושלושה בנים – דניאל, בן וליאור.

אורי אהב את מקצועות הכבאות בכל רמ"ח איבריו, הקדיש חלק ניכר מחייו באיסוף חומרים ושימור מורשת הכבאות. אורי עמל ותיעד את החומרים שאסף עד יומו האחרון.
כדובר, אורי נכח באירועים הגדולים אשר פקדו את תחנת חיפה בשנים האחרונות- באירועי "באש ובמים" בעיר חיפה בנובמבר 2016, היווה אורי גורם מרכזי בקשר בין אזרחי העיר ללוחמי האש ובזכות דיווחיו ממוקדי האירוע ניצלו חיי אדם.

אורי הלך לעולמו היום לפנות בוקר לאחר מאבק עיקש ואמיץ במחלת הסרטן.

טקס ייערך היום בשעה 14:00 בתחנה האזורית חיפה, לא תותר כניסה לתחנה בשל מגבלות הקורונה והנחיות משרד הבריאות.
בשעה 15:00 תצא שיירת רכבים מתחנת חיפה לבית העלמין בקרית טבעון, ניתן יהיה ללוות את השיירה עד הכניסה לבית העלמין.
ההלוויה תיערך בשעה 15:30, לא תותר כניסה לבית העלמין עד לסיום ההלוויה.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות