בית החולים נהריה הודיע על סגירת מחלקה פנימית, בשל חשיפת רוב הצוות הרפואי לחולה מאומת ושליחתם לבידוד

מחלקה פנימית א' בבית החולים הגליל בנהריה נסגרה למשך 11 יום, לאחר שרוב אנשי הצוות הרפואי נשלחו לבידוד, בשל חשיפה לחולה מאומת

מנהל המרכז הרפואי לגליל, ד"ר מסעד ברהום, הורה על סגירת מחלקה פנימית א' למשך 11 ימים, בשל הוצאתם לבידוד של רבים מעובדי צוות המחלקה.
במחלקה היה מאושפז חולה כבן 80, שהחל לפתח תסמינים נשימתיים וחלה הידרדרות במצבו. לאחר שנלקחו ממנו מטושים והוא אובחן כחיובי לקורונה, הועבר המטופל למחלקת הקורונה, שנפתחה מחדש בימים אלו.
בעקבות תחקיר אפידימיולוגי שבוצע על ידי היחידה למניעת זיהומים, הוצאו לבידוד עשרות אנשי צוות שנחשפו לאותו חולה, ויילקחו מהם מטושים על פי הנהלים.
המטופלים שאושפזו במחלקה פנימית א', ואשר לא נחשפו לחולה המאומת, הועברו לאישפוז במחלקות אחרות, והמחלקה נסגרה באופן זמני לצורך חיטוי וניקיון.
משרד הבריאות עודכן על סגירת המחלקה ונסיבות המקרה.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות