עומרי אפק מנשר נבחר למזכ"ל מועצת התלמידים והנוער המחוזית חיפה

עומרי אפק, תלמיד תיכון מקיף נשר, ויו"ר מועצת הנוער העירונית נבחר לכהן כמזכיר כללי במועצת התלמידים והנוער המחוזית מחוז חיפה.

בבחירות שהתקיימו ביום חמישי, 9/7/20, למזכירות מועצת התלמידים והנוער המחוזית – מחוז חיפה נבחר עומרי אפק לכהן כמזכ"ל המועצה. הבחירות התקיימו דרך הזום ובאפליקציית בחירות מיוחדת ומאובטחת בשל הגבלות הקורונה וכללו נציגי נוער מכל הרשויות המקומיות מקרית ים בצפון המחוז ועד אום אל פאחם בדרומו.

מועצת התלמידים והנוער המחוזית הינה הגוף הרשמי, הנבחר והמייצג של הנוער במחוז חיפה. המועצה הינה חלק ממערך המועצות הארצי וקובעת המדיניות המקומית וההכשרתית של מועצות התלמידים במחוז. במסגרת תפקידו עומרי יקשר בין הנציגים וידאג לתפעולה של המועצה את המועצה המחוזית, ויחד עם חבריו ישמיע את דבר הנוער מול מקבלי ההחלטות במשרדי הממשלה, גופים ציבוריים וגופי תקשורת במחוז ובארץ. כיושב ראש יוביל את עשיית הנוער במחוז ואת מועצות הנוער הרשותיות.

עומרי נבחר למועצת הנוער העירונית בנשר לפני כ 3 שנים. במהלכן כיהן כמזכ"ל המועצה ובשנה האחרונה כיו"ר המועצה העירונית. בנוסף כיהן בעבר ביו"ר מועצת התלמידים בחטיבה א' והינו פעיל משמעותי במגוון מנהיגויות נוספות בניהן המשצי"ם, והצופים – שבט נשרים. עומרי הוא דמות בולטת בנוער נשר ואף זכה לאחרונה באות הנוער המתנדב העירוני. בפעילותיו מייצג ומשמיע את קול הנוער בעיר מול מקבלי ההחלטות, יוצר פעילויות חברתיות לפיתוח תרבות שעות הפנאי, פועל לתקינות מועצות התלמידים בעיר, משתתף בוועדות העירייה ומקדם יוזמות רבות. לאורך כל פעילותו מגלה אחריות, ייצוגיות, מעורבות וכבוד הדדי לעמיתיו.

עומרי אפק אמר לאחר בחירתו: "אני שמח על הבחירות הדמוקרטיות שנערכו. אנחנו כנוער נבחר מחויבים לשימור על הדמוקרטיה ודווקא בזמנים כאלה להשמיע את קול הנוער. אני מודה על הבחירה ומבטיח לפעול לייצוג הולם של הנוער, וחיזוק המועצות במחוז".

מנהל יחידת הנוער העירונית בנשר, אור מורדו: "אנחנו גאים מאוד בעומרי על בחירתו למז"כל מחוזי, עשייתו הרבה ביצוג נוער נשר בעיקר בשנה מורכבת זו הציגה את המקצועיות הרבה שלו בהשמת קול הנוער. אני מאחל לו בהצלחה גדולה ובטוח כי ימשיך בעשייתו הברוכה. אנחנו מברכים גם את מטר פישר על סיום תפקידו ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך. אנו נמשיך ונתמוך בעשייתו ובעשיית מנהיגות הנוער הייצוגית בעיר ומזמינים את כל בני הנוער המעוניינים להצטרף לעומרי וחבריו במועצות התלמידים והנוער ולהשפיע על העשייה החברתית בעיר ".

ראש העיר נשר, רועי לוי, סיכם בגאווה: "אנו ממשיכים להתחבר לצעירים, ולהשקיע בבני הנוער שלנו, אנו משקיעים רבות במנהיגות הנוער המקומית ובבניית הכישורים הנדרשים למנהיגות. אני מאחל הצלחה רבה למטר בתפקידו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות