בעקבות גילוי 6 חולים בבית אבות בק. ביאליק, ראש העיר דוקורסקי תוקף בחריפות את משרד הבריאות: "המשרד הזה מנותק, לא ממלא את תפקידו ומתנהל באופן כושל"

איך קורה ששוב יש התפרצות קורונה בבית אבות, הפעם בקריית ביאליק, ואיך קורה שבמשרד הבריאות לא טורחים לעדכן בכך את ראש העיר דוקורסקי, שתוקף בצורה קשה את התנהלות המשרד: "לא יכול להיות שמתחילת משבר הקורונה, אני לא מקבל נתונים מהמשרד – מי הם האנשים החולים, באילו שכונות"

אמש יצאה הודעה מבית החולים רמב"ם, כי מבית האבות בן יהודה בקרית ביאליק פונו בשני בלילה ואתמול בבוקר 9 דיירים שהרגישו שלא בטוב. בבדיקות קורונה נמצא כי 6 מהם חיוביים לקורונה ואושפזו במחלקת קורונה. כולם נכון לעכשיו במצב טוב.

ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, שגם בשגרה קשור ודואג לבתי האבות בעיר, נדהם לשמוע על כך מפי עיתונאים, מבלי שאיש ממשרד הבריאות יטרח ליידע את העירייה על כך.

דוקורסקי תקף בחריפות את משרד הבריאות והתנהלותו: "הזוי בעיניי שכאשר יש התפרצות של מגפה בבית אבות, אצלי בעיר, עם מספר כזה גבוה של דיירים שנמצאים מאומתים בזמן אמת, משרד הבריאות אפילו לא טורח לעדכן אותי. אני צריך לשמוע את זה מעיתונאים? המשרד הזה מנותק, לא ממלא את תפקידו, מתנהל באופן כושל וחסר אחריות, ואני מקווה ששר הבריאות ינער את האנשים במשרד הזה. לא יכול להיות שמתחילת משבר הקורונה, אני לא מקבל נתונים מהמשרד – מי הם האנשים החולים, באילו שכונות, היכן הם גרים, כדי שנדע להיערך ולתת להם את המענים הנכונים. הם מ-נ-ו-ת-ק-י-ם".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות