התנדבות מרגשת של בוגרי מכללת קריית ביאליק לטובת הקהילה, גם אחרי סיום לימודיהם

סטודנטים רבים ממכללת קריית ביאליק השתתפו בפרויקט "הלכה למעשה" שמביא אותם להתנדבות בקהילה. יש כאלו שבחרו להמשיך להתנדב למרות סיום לימודיהם

מזה מספר שנים מתקיימת במכללת אורט קריית ביאליק תוכנית "הלכה למעשה" המובילה להעצמה אישית ומשלבת תרומה לקהילה אשר מזכה את בוגרי התוכנית במלגת לימודים.

במסגרת התוכנית מתנדבים הסטודנטים בפעילויות השונות בקהילה. אדם רבינוביץ, בוגר המחלקה להנדסת חשמל במכללת אורט קריית ביאליק, בחר להתנדב בתוכנית "לב אוהב" המפעילה מועדון ילדים בשכונת צור שלום. אדם, שהתנדב במועדון במסגרת התוכנית, נקשר מאוד לילדים ושהסתיימו שעות ההתנדבות המחייבות, המשיך להתנדב מתוך נתינה כשהוא זוכה להערכה ואהבת הילדים.

מנהלת התוכנית "לב אוהב" בקריית ביאליק, קארין כהן, החליטה לאור הצטיינותו של אדם לשלבו כעובד מן המניין עד לגיוסו לצה"ל.

קארין כהן: "המועדון מקדם את הילדים מתוך אמונה שלכל הילדים מגיעה הזדמנות שווה. אדם התגלה כמנהיג בעל אהבה עצומה לילדים והביא איתו משב רוח רענן ודוגמא אישית. אני מזמינה את הסטודנטים לבוא ולתרום מהידע והכישרונות שלהם לטובת ילדי השכונה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות