הסטודנט ק' מאוכזב: " איזה אטימות, כמה אופורטוניזם על חשבון הבריאות שלנו"

קיריל קארטניק ממשיך במלחמתו למען הסטודנטים "כמה קל היה להם לשלוח אותנו הביתה ולחסוך מיליונים על חשבוננו בהוצאות בטחון, שירותים, תחזוקה אבל כשזה מגיע לבריאות, זה קודם השיקול הכספי שלהם וכל דבר אחר בעדיפות נמוכה יותר."

קיריל קארטניק ממשיך במלחמתו למען הסטודנטים בחיפה ובכלל: "אני לא מאמין, לא יודע איך להתחיל לתאר את התחושה הזו, של אכזבה מהולה בכעס וגועל. כן גועל. איזה אטימות, כמה אופורטוניזם על חשבון הבריאות שלנו. זה מביך אותי לחשוב שהמוסדות שאמונים על העתיד שלי, שלנו, של דור העתיד בוחרים בצורה כל כך בוטה בדרך הכסף במקום שמירה עלינו והבריאות של כולנו. כמה קל היה להם לשלוח אותנו הביתה ולחסוך מיליונים על חשבוננו בהוצאות בטחון, שירותים, תחזוקה אבל כשזה מגיע לבריאות, זה קודם השיקול הכספי שלהם וכל דבר אחר בעדיפות נמוכה יותר."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות