שינוי דרמטי בחיפה: האחריות על מתקני הספורט בעיר הוצאה מידי אתוס

מתקני הספורט בחיפה יועברו לניהול אחיד של רשות הספורט העירוני. לטענת העירייה הדבר יביא לאיגום משאבים ולייעול השימוש במתקנים

במהלך החודשים האחרונים ערכה עיריית חיפה בדיקה מעמיקה בכל מתקני הספורט בעיר בעקבות פניות רבות של קבוצות ספורט בנושא. בעקבות הבדיקה החליטה הנהלת העירייה לאחד את כל פעילות הספורט ובכלל זה ניהול מתקני הספורט לגורם אחד – רשות הספורט העירונית שתנהל את הפעילות מתוך ראייה כוללת ובשקיפות מלאה.
הניהול האחיד יביא לאיגום משאבים וייעול השימוש במתקנים שיעשה מתוך ראייה כלל עירונית ותאפשר לנצל בצורה מיטבית את שעות הפעילות תוך שליטה מלאה בכל המתקנים. תהליכי העבודה האחידים ייצרו שוויון בשירות הניתן לקבוצות וכל יתר צרכני הספורט.
בתוך כך יוגדל גם תקציב התמיכות למועדוני הספורט התחרותיים אשר יועבר מעתה באופן ישיר במסגרת סל התמיכות העירוניות ויחולק על בסיס הקריטריונים המאושרים על ידי מועצת העירייה.
מתקני הספורט של עיריית חיפה כוללים בין היתר את: מגרשי אבי רן, מגרשי אתו"ס וקריית חיים (בית נגלר), היכל הספורט רוממה ואצטדיון האתלטיקה בנווה שאנן.

צילום: אתוס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות