נשמר הסטטוס קוו: התחבורה הציבורית חוזרת לפעול בחיפה גם בשבתות

משרד התחבורה נענה לבקשת ראש עיריית חיפה עינת קליש רותם להחזיר את התחבורה הציבורית לפעילות החל משבת הקרובה, כפי שהיה נהוג לפני פרוץ משבר הקורונה

קווי התחבורה הציבורית שהפעלתם הופסקה בעקבות משבר הקורונה הוחזרו לפעול באישור משרד התחבורה על פי המתכונת שנקבעה על ידי המשרד ואולם אישור זה לא כלל את הפעלת התחבורה הציבורית בשבתות ובחגים.
בעקבות כך פנתה רה"ע חיפה עינת קליש רותם למשרד התחבורה בבקשה להחזיר את התחבורה הציבורית לפעילות מלאה גם בשבתות ובחגים, לשמור בכך על הסטטוס קוו הקיים בעיר מאז ומתמיד ולאפשר לכל תושבי העיר ובכללם גם אלו שאינם בעלי רכבים פרטיים ניידות חופשית גם בימים אלה.
אתמול נענה משרד התחבורה לבקשת ראש העירייה, והודיע כי התחבורה הציבורית תחזור לפעילות בחיפה – בכל ימות השבוע לרבות שבתות וחגים על פי הכללים שנקבעו בנושא על ידי משרד הבריאות החל בשבת הקרובה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות