מפקד מחוז חיפה בפיקוד העורף: "המספר הנמוך של חולי קורונה בחיפה אינו מקרי"

במהלך פגישה שהתקיימה בעיריית חיפה לסיכום שיתוף הפעולה בין העירייה לפיקוד העורף זכתה העירייה למחמאות ממקביליה בפיקוד העורף

השבוע נערכה פגישה בעיריית חיפה בנוכחות ראש העירייה עינת קליש רותם ומפקד מחוז חיפה בפיקוד העורף אל"ם אליק מרגלית. עוד השתתפו בפגישה סגן ומ"מ ראש העיר נחשון צוק, מנהל אגף הביטחון בעיריית חיפה יאיר זילברמן וראשי פיקוד העורף במחוז חיפה בהם מפקד היקל"ר (יחידת הקישור לרשות) בפיקוד העורף אל"מ אייל פלג, מפקד נפת חוף הנכנס סא"ל אמיר הראל והמפקד היוצא אל"ם איתן לייפר לו העניקה ראש העירייה מגן הוקרה מטעם חיפה על פעילותו ותרומתו הרבה לעיר בכלל ובמשבר הקורונה בפרט.
חיפה הוסיפו נציגי פיקוד העורף נהגה לאורך כל המשבר באחריות ובמקצועיות כשהיא מקדימה לא פעם את רשויות המדינה בזיהוי נקודות תורפה שהצריכו טיפול במיוחד וקיבלו בסופו של דבר מענה במישור הלאומי הודות לפניות שהועברו מחיפה.
ראש עיריית חיפה עינת קליש רותם, הודתה לאנשי פיקוד העורף המסיימים מעל 60 ימי מילואים רצופים ושיבחה את פעילותם של אנשי פיקוד העורף שהיו נוכחים וזמינים בכל שעה ונענו באופן מידי לכל פנייה ובקשה שהועלתה ע"י העירייה בכל הקשור לניהול המשבר.

צילום: ניר בלזיצקי דוברות עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות