בניגוד לבתי ספר אחרים בארץ, בחטיבת הביניים דפנה בק. ביאליק מאפשרים לבנות להגיע במכנסיים קצרים. כל זאת נעשה בהליך שיתופי

פתיחות וגמישות בחטיבת הביניים אורט דפנה בקריית ביאליק: אומרים כן למכנסיים קצרים. "המכנסיים הקצרים הם רק מטאפורה ליכולת של בית ספר להעצים תלמידים, לסמוך עליהם"

בניגוד למה שקרה הבוקר בבית ספר ברעננה, כשתלמידות שהגיעו עם מכנס קצר, נשלחו הביתה להחליף למכנס ארוך, בחטיבת הביניים דפנה בקריית ביאליק דווקא אומרים כן למכנסיים ארוכים.

ביום שישי האחרון, פנתה קבוצת תלמידות משכבת ט׳ למנהלת בית הספר חטיבת הביניים אורט דפנה בקריית ביאליק, רעיה טובול, בבקשה לאשר הגעה במכנסיים קצרים עם החזרה ללימודים.
שקד להב, מכיתת ט׳-2, דוברת הקבוצה, טענה שהחל מיום ראשון יוסיף להיות שרבי ברוב אזורי הארץ ויהיה קושי רב להישאר עם מכנסיים ארוכים במשך יום הלימודים.  אך מה שנגע במיוחד לליבה של מנהלת בית הספר הם הדברים שאמרה שקד על תהליך ההתבגרות שעברו בכל התקופה האחרונה ששהו בבית, על המוטיבציה והאחריות שניתנה להם בכל תקופת הלמידה מרחוק. התלמידה שבה וביקשה להמשיך לסמוך ולהאמין בהם גם עכשיו.
הטיעונים שהעלתה התלמידה הגיעו לאוזניים קשובות והתחברו לערכים שבית הספר מקנה לתלמידים ומבקש לקיים הלכה למעשה.  המנהלת פנתה לרכזות השכבה וביחד חשבו על תוכנית פעולה. הן שיתפו את מועצת התלמידים ויושבת הראש נועה זיקרויסקי מכיתת ט' – 4 . הוחלט להעביר את האחריות לתלמידים עצמם.
מועצת התלמידים שלחה הודעה לכל תלמידי בית הספר בזו הלשון: "לקראת החזרה ללימודים מועצת התלמידים פנתה להנהלה והוחלט לאפשר לבנות להגיע עם מכנסיים קצרים (לא מכנסיים ממש ממש קצרים בכל זאת בית ספר). השבוע הוא שבוע ניסיון, ובשבוע הבא תתקיים ישיבה ויוחלט אם להמשיך כך. שיתוף פעולה של כולם יעזור בכל.
בהצלחה בחזרה ללימודים ,מועצת התלמידים".
ההודעה הועברה בין הכיתות על ידי מועצת הנוער והאושר היה גדול.
מנהלת בית הספר רעיה טובול: "חשוב לציין שהמכנסיים הקצרים הם רק מטאפורה ליכולת של בית ספר להעצים תלמידים, לסמוך עליהם ולעודד יזמות חברתית לצד יוזמות אחרות. "אני גאה מאד בתלמידיי והצוות החינוכי, בקשר האנושי וביכולת התלמידים להביע את עצמם ולהצליח. נפגש ביוזמות הבאות…"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות