לקראת הקיץ עיריית קרית אתא מבצעת מבצע הדברת יתושים בכל רחבי העיר

הגשם מאחורינו, עונת היתושים לפנינו ועיריית קרית אתא יצא במבצע לאיתור ולטיפול במקורות דגירה על מנת לחסוך לתושבי העיר את הגירודים העתידיים

כמדי שנה בתקופה זו שלאחר הגשמים נערכת עיריית קרית אתא לעונת היתושים באמצעות פעילות של איתור ולטיפול במקורות דגירה פוטנציאליים.
פעילות הניטור וההדברה מתבצעת באמצעות איתור ומיפוי מקורות דגירה פוטנציאליים במקומות רבים, בהם: ביצות, תעלות ביוב, בריכות מים, אתרי בניה, בורות רקב בחצרות, מקלטים מוצפים וכד' שבהם קיימת היקוות של נוזלים היוצרים פוטנציאל להתפתחות זחלי יתושים.
יחידת ההדברה פועלת במשך כל ימות השנה בהדברה מונעת כאשר פעילות ההדברה מתבצעת הן באופן יזום והן כמענה לקריאות תושבים.
טיפול היעיל ביותר למניעת מטרדי יתושים הוא טיפול במקומות הדגירה ולכן העירייה קוראת לתושבים להירתם למאמץ העירוני באמצעות ייבוש מקורות מים עומדים, איטום מערכות ביוב ביתיות ומניעת הצטברות שלוליות וכן להודיע למוקד העירוני על מפגעים מסוג זה.

צילום: עיריית קרית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות