ראש עיריית חיפה וכל סגניה יקצצו כ 20% משכרם לטובת רכישת מחשבים לילדי חיפה

דוגמה אישית: עשרות מחשבים יירכשו לתלמידי חיפה שידם אינם משגת. התורמים - בכירי העירייה שהחליטו לקצץ משכרם לטובת המטרה

בהחלטה משותפת, ראש עיריית חיפה, ד"ר עינת קליש רותם, וכל סגניה: נחשון צוק, מיכי אלפר, לזר קפלון, דוד עציוני ודובי חיון, יקצצו כ-20% משכרם לתקופה של שלושה חודשים, בהסדרים שונים. מרבית התרומות יעברו לבקשת ראש העירייה לרכישת עשרות מחשבים לתלמידי העיר שאין בבתיהם מחשב, כחלק מיוזמה שהיא מקדמת בחודשים האחרונים לצמצום פערים ומתן הזדמנות שווה לכל ילדי חיפה. חלק אחר יועבר לצרכים נוספים, על פי בקשת הסגנים.
מי שיזם את הרעיון לקיצוץ השכר הוא סגן ראש העירייה, לזר קפלון. ראש העירייה נרתמה מיד ליוזמה המבורכת וגייסה גם את יתר הבכירים. הבקשה לקיצוץ השכר כבר הועברה לגזבר העירייה, שאישר אותה כמו גם את הקצאת הכסף שייחסך לטובת רכישת המחשבים.
קליש רותם מסרה: "אני רוצה להודות ללזר על הרעיון ולכל הסגנים שמיד התגייסו לטובת המטרה הקדושה הזאת. עד כה, במהלך ימי הקורונה, הצלחתי לגייס תרומות שמימנו יותר מ-220 מחשבים חדשים עבור ילדי העיר, אך יש צורך בעוד מחשבים בדחיפות. הצעד של בכירי העירייה מהווה לא רק דוגמא אישית אלא עוד מהלך משמעותי בהשגת היעד שהצבתי: מחשב לכל ילד בחיפה. זו אחת הדרכים לצמצום הפערים בחינוך, ומתן הזדמנויות לכולם. כמובן שכל סגן יהיה חופשי לבחור את מהות התרומה החשובה לו".
יש לציין שהעדיפות לחלוקת המחשבים היא בראש ובראשונה לתלמידי התיכוניים, כדי לאפשר להם לעבור בהצלחה את בחינות הבגרות. לאחר שכל תלמידי התיכון יקבלו מענה, תתחיל העירייה בהדרגה בפתרון לתלמידי כיתות נמוכות יותר.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות