קיבל פנדל: ראש עיריית נשר, רועי לוי, מכניע את לירן שטראובר

במשחק הראווה שנערך בטורניר התמודדו כוכבי תכנית הריאליטי גולדסטאר, איציק זוהר ולירן שטראובר, שחקני מכבי תל אביב ונבחרת ישראל לשעבר והידוענים מנבחרת גולדסטאר רז זהבי, טילטיל והראל סלוצקי נגד נבחרת שהוקמה ביוזמת היחידה לטיפול בהתמכרויות בנשר שהחל לפעול רק לפני חודשיים. בין השחקנים היו עובדי המרכז, מטופלים, בני משפחה וראש עיריית נשר, רועי לוי.
על סמל החולצה הוטבעה תמונתו של עוף החול שהינו הסמל של הנגמלים.
במשחק נשר ניצחה 4:3 לאחר שחזרה מפיגור שלוש אפס, ממש כמו עוף החול.
רועי לוי, ראש עיריית נשר: "אני גאה שמרכז שנפתח רק לפני חודשים מעטים זוכה לתהודה כל כך גדולה ומייצג את העיר שלנו בטורניר שמאחוריו עומדים ערכים ונתינה אין סופית. כידוע בחברה ובקהילה שלנו ישנם מכורים ואנחנו מחזקים את הפן הטיפול בכדי לסייע להם להשתקם ולהיות חלק משמעותי מקהילת העיר."
שמעון דדון, עובד היחידה לטיפול בהתמכרויות: "הייתי גאה היום לקחת חלק בפעילות לזכרו של דודי הללי ז"ל שמארגנת המשפחה היקרה שלו מידי שנה להנצחת שמו. אני מבקש בהזדמנות זו גם להודות לראש העיר על פועלו למען שיקום, סיוע והחזון לשיקום בקהילה. כמובן תודה לכל מי ששיחק והביא ליחידה כבוד."

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות