חנוכה – חג היזמים

צוות היזמות החיפאי הכין למשתתפים תכנית עשירה, שכללה סדנאות ותכנים מקצועיים, ביקור בטכניון ובאוניברסיטת חיפה, במרכזי המחקר והפיתוח הרפואיים, במרכזי ההייטק מת"ם ופארק מדעי החיים, במרכזי היזמות ברובע היזמות בעיר התחתית. במהלך סיוריהם נחשפו חברי המשלחת לסיפורי הצלחה מקומיים,להיכרות עם הנופים המקומיים הייחודיים לחיפה ולהשתתפות באירועי "חג החגים" המתקיימים החודש בעיר, ואף זכו לקחת חלק בטקס הדלקת נר חנוכה.

בקבלת הפנים שהתקיימה בעירייה קיבלו את פני המשלחת שגרירי המדינות המשתתפות וכן סגן ראש העיר דוד עציוני, שבירך וקיים עמם שיחה בנושאי יזמות, וסגן ראש העיר, הרב דב חיון, שהעניק את תעודות הסיום למשתתפי התכנית. במפגש החגיגי בהיכל העירייה השתתף גם פרופ' דן שכטמן, חתן פרס נובל לכימיה לשנת 2011 שריתק את המשתתפים בהרצאתו על חדשנות ויזמות. בהרצאתו ציין פרופ' שכטמן, כי בחיפה נמצאים מרכזי הפיתוח של חברות מובילות בעולם, וכי מרבית ההישגים של החברות הם מוצרים וטכנולוגיות שפותחו כאן בחיפה.

ד"ר גלית רנד מסר: אירוע זה הנו חלק מפעילותינו לחיזוק האקו-סיסטם המקומי ולהעצמת הגופים היזמיים שפועלים בעיר. אנו שמחים שמשרד החוץ מצא לנכון להביא השנה את המשלחת לחיפה ולתקצב את הפרוייקט, ומקווים לארח בשנה הבאה משלחת דומה. זהו עוד מהלך שמקדם את מטרתנו למצב את חיפה כמרכז יזמות וחדשנות עולמי.

צילום: דוברות עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות