תרבות כדרך חיים: קיץ של תיאטרון, מוזיקה והופעות בהיכל התרבות בנתניה

בצל מלחמת חרבות ברזל, מתחילה עונת המנויים 2024/25 של היכל התרבות בנתניה. מנכ"ל היכל התרבות, בני אפרים: "בואו ניתן לתרבות את הכוח לקרב בינינו ולהוביל אותנו לימים טובים יותר"

עולם התיאטרון: תיאטרון הקאמרי יתארח בקלאסיקה של מולייר – הקומדיה 'טרטיף', והפעם בכיכובו של דרור קרן. כמו כן, תוצג גרסת התיאטרון לסרט הישראלי עטור השבחים 'חתונה מאוחרת', בביצוע משותף של תיאטרון הבימה" ותיאטרון באר שבע. בהמשך צפויה לעלות ההצגה 'יומן חוף ברייטון' של ניל סיימון, שמעלה את תקופת השפל הכלכלי בארה"ב ואת נעוריו של גיבור המחזה שהוריו מלמדים אותו על כוחן של אהבה, הומור ותקווה.

עולם הזמר העברי: צפויים בהיכל התרבות להחיות את ענקי היצירה הישראלית, בין השאר עם ביצועים חדשים לשירי להקת 'כוורת' ושירי האלבום הנצחי 'שבלול', שביצעו במקור אריק איינשטיין ז"ל ושלום חנוך בערב שיצר דורי בן זאב, שהיה חלק מחבורת 'לול' המיתולוגית. עוד ייהנו המנויים מערב עם יונה אליאן-קשת, ששי קשת ובנם אריאל, שירי הלהקות הצבאיות שלא נס לחם, שירים ישראליים שהתחרו באירוויזיון, ועוד.

כמו כן, ידאג אריק דוידוב לסגנונות ייחודיים – ממוסיקה יהודית ועד ג'אז של ניו אורלינס, וגיל שוחט בסיוע חצוצרת הקסם יביא עימו את ניחוחות פריז לצד ניחוחות ארצנו הקטנטונת, עם אורחים מיוחדים וטיולים בערים המרתקות בתבל. נתחדש העונה גם עם סדרה קלאסית בביצוע תזמורת סימפונט רעננה במוסיקה קלאסית קלה. הגלריה על הצוק ומיקומה בנוף הייחודי לנתניה, תוסיף לארח תערוכות ממיטב האמנות הישראלית ויעלו תערוכות בשיתוף עמותת אמני נתניה, באכסדרת היכל התרבות יעלו תערוכות ועבודות על נופי העיר ועוד. נגני המרכז לכלי ההקשה 'טרמולו' הוזמנו לנגן את יצירתם הווירטואוזית 'ביט' במשכן האופרה בתל אביב, ובנוסף הקונסרבטוריון העירוני ממשיך להציג את הנגנים הצעירים והמצוינים בכל הזדמנות בעיר ומחוצה לה, בתזמורת צה"ל ובגופים ארציים שונים.

התיאטרון העירוני מעלה במקביל שתי הצגות: 'הזוג המוזר-הגרסה הנשית' ו'עלמה ורות' –  שתי הצגות בעלות אופי מיוחד. בנוסף, להקות המחול 'החבצלות' תמשכנה לקשט במות שונות ברב-גוניות שלהן. המוזיאון לתולדות העיר ממשיך להטביע את חותמו ומעלה תערוכות בנושאים שונים, המסכמים תקופות ועונות בחיי העיר, וכמובן אגף האירועים יגיע לכל במה באירועי הקיץ, בפסטיבל הזמר העברי ובאירועים שונים בהם יופיעו מיטב אמני ישראל וביניהם: אביב גפן, שרית חדד, גלי עטרי, ישי ריבו, ירדנה ארזי סבלימינל, ששון שאולוב ועוד. יש למה לצפות הקיץ.

גיל שוחט קרדיט שי הנסב
חני נחמיאס ויהודה אליאס צלמת מור צידון
[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות