״קנית כרטיס כיוון אחד, חשבתי שנהיה תמיד ביחד״ הסינגל החדש של המוסיקאי רונן רוזנר 'כרטיס כיוון אחד' מביא את נושא דילמת הרילוקיישן בעת מלחמה

המצב בישראל משפיע על החיים האישיים של כולנו. חלק מהמשפחות בוחרים להתרחק ולעבור למדינה אחרת. מה יקרה לזוגיות כשאחד הצדדים רוצה להישאר בארץ והצד השני רוצה לקנות כרטיס כיוון אחד?

השיר 'כרטיס לכיוון אחד' מעורר מחשבה ומעלה שאלות ותהיות לאן עתידנו ומעלה נושא חשוב ומהותי שרבים מתביישים לשתף….

רונן רוזנר: "השיר הזה נכתב לפני 3 שנים בערך ופתאום הוא קיבל מבחינתי משמעות חדשה לגמרי. לאור המצב אשתי ואני מתוך דאגה לילדים שוקלים מאוד ברצינות לעבור לקנדה. אני רוצה יותר והיא פחות. בסוף החלטנו להישאר על אף המצב החדש והאירועים הקשים שקרו כאן לאחרונה, אבל אנחנו מכירים משפחות רבות שכן עזבו בלית ברירה בגלל המצב ובונים חייהם בארץ אחרת".

רונן רוזנר – רונן רוזנר – מוזיקאי יוצר, בוגר בי״ס ״רימון״, הופיע לבד ועם הרכבים שונים אינספור פעמים, הוציא עד היום ארבעה אלבומים, באחרון שיתף פעולה עם יצחק קלפטר ז״ל ודויד ברוזה. בימים אלה יוזם ומפיק את פרוייקט ״קהל יוצר שיר״ שבו יצר שיר ביחד עם הקהל במופע סדנה ייחודי והוציא אותו למדיה ואת הפסטיבל הקהילתי ״הבאנו רמקולים – הפסטיבל לשירים מכל הדעות״ שמטרתו ליצור שיח מסוג חדש דרך השירים וכך לקרב הין אנשים גם אם הם חושבים אחרת. הבעלים והמנהל של ״בואו תשמעו את השיר שלי – לימוד גיטרה ויצירת שירים״ בעל נסיון של מעל ל- 20 שנים בהדרכת קבוצות נגינה, מתוכן 7 שנים בהדרכת קורסי גיטרה למבוגרים בקבוצות גדולות בת״א.
כרטיס כיוון אחד
מילים ולחן: רונן נאנו רוזנר
עיבוד והפקה: נועם עקרבי
עטיפה: רחל קליין
יח״צ: היט רקורדס
הפצה: מובייל 1

להורדת השיר ב MP3

לכל שאר הפרטים לחצו על לינק זה  

בפלטפורמות נוספות

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות