שבוע טבע עירוני בכפר סבא: מגוון פעילויות יתקיימו לאורך השבוע בעיר, בשיתוף עם החברה להגנת הטבע

במהלך השבוע הקרוב תקיים עיריית כפר סבא את שבוע הטבע העירוני, באמצעות אגף קיימות ובשיתוף עם החברה להגנת הטבע. במהלך השבוע יתקיימו סיורים שונים בטבע באזור כפר סבא

 

עיריית כפר סבא תקיים במהלך השבוע הקרוב את שבוע הטבע העירוני, באמצעות אגף קיימות ובשיתוף עם החברה להגנת הטבע – כחלק מפעילויות שבוע הטבע העירוני הארצי שיתקיים ברחבי המדינה, כאשר כלל הפעילויות בעיר בעלות מסובסדת ומוזלת.

כבר היום, יום שני 20/5, יתקיים סיור בטבע במזרח העיר, במסדרון האקולוגי, בשעה 17:00, במסגרתו יוכלו באי הסיור להכיר פינות טבע נסתרות בסיור לאורך 4 ק"מ – יציאה לסיור מחניית בית העלמין פרדס חיים.
ביום שלישי 21/5 יתקיים סיור הרשת הירוקה החוצה את כל רחבי כפר סבא ומהווה חלק מהתכנון האדריכלי והנופי שלה. הסיור יתקיים אך הוא בשעה 17:00. הסיור יעסוק בנושא "גאולה, שימור ופיתוח הרשת הירוקה בכפר סבא", מסגרתו ייחשפו באי הסיור למגוון אזורי הטבע העירוני ורשת המשעולים והשבילים המחברים ביניהם ובין הגינות הציבוריות. נקודת יציאה לסיור תהיה ב"בוסתן הנעלם", מאחורי המקווה ברח' בן גוריון 23 – בוסתן עצי פרי שננטע מטופל על ידי תלמידות ותלמידי בית הספר אוסישקין.

שבוע הטבע העירוני יסתיים בהרצאה על הטבע העירוני הכפר-סבאי, שתתקיים ביום חמישי 23/5 בשעה 19:00, במרכז קיפוד ברח' החי"ש 2, מרצה הדס מרשל – האקולוגית האזורית.

יש לציין, כי בשנת 2024, כמו גם בשנים קודמות, זכתה העיר כפר סבא במקום הראשון על פי סקר של הלמ"ס, בשביעות רצון התושבים מהפארקים והשטחים הירוקים בעיר.

פרטים על כלל האירועים ורישום לכל אירוע באתר העירייה ובקישור:
https://www.kfar-saba.muni.il/events/?category=0&yeshuv=35,

 

צילום: עיריית כפר סבא

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות