ים של ידע: בעלות של כ-2 מיליון ₪ נחנכה ספריית העיון המחודשת בספריית נתניה המרכזית

בשורה משמחת לחובבי הידע ולסטודנטים בעיר: קומת העיון המחודשת בספרייה העירונית פותחת את שעריה לקהל הרחב לאחר ששודרגה ושופצה

הספרייה החדישה מציעה חוויית לימוד משודרגת ומרחב עבודה נוח ומזמין, תוך שילוב עיצוב מינימליסטי ייחודי בהשראת חוף הים של נתניה. גווני החול והטורקיז שולטים בעיצוב, ומשרים אווירה נינוחה ורגועה המעודדת קריאה, לימוד ויצירה.

הספריה שודרגה בעלות של כ-2 מיליון ₪ במימון עיריית נתניה, רגעים-העמותה לחינוך בלתי פורמלי ומשרד התרבות. שדרוג משמעותי זה מצטרף לשני פרויקטים נרחבים שבוצעו באחרונה בשתי ספריות נוספות – הספריה ע"ש דבורה בן יהודה ברחוב סולומון וספרית נדיבי בקרית נורדאו.

אזור הלמידה מוקף חלונות טורקיז ונהנה מתאורה טבעית בשילוב פרטי ריהוט ייחודיים לנוחות מירבית, פינות ישיבה אישיות וקבוצתיות, ואף פינת מדיטציה עם כריות וספרים להפוגה קצרה מהלימודים.

"אנו שמחים לחנוך את ספריית העיון המחודשת בספרייה המרכזית – מדיה טק העיר, דווקא בתקופה זו", אומרת סילבי אלמוג, מנהלת רשת הספריות העירוניות מבית רגעים – העמותה לחינוך בלתי פורמלי, שאחראית גם על עיצוב ותכנון הקומה. "אנו מאמינים שהספרייה המחודשת תשמש כמרכז ידע ותרבות משמעותי בעיר, ותעודד את תושבי נתניה לקרוא, ללמוד ולחקור. השילוב של עיצוב ייחודי, ריהוט נוח וטכנולוגיות מתקדמות יהפוך את קומת העיון למקום מושלם ללמידה, עבודה ויצירה. אנו מזמינים את תושבי העיר לבוא וליהנות מהספרייה החדישה ומהאפשרויות הרבות שהיא מציעה."

הספרייה מציעה לא רק חווית קריאה נעימה, אלא גם גישה לאוצר ידע עצום. האוסף הרחב והמגוון כולל ספרים וכתבי עת ומכסה תחומים רבים ומגוונים בעברית ובשפות זרות, החל מהיסטוריה ועד מדעי החברה, מדעים מדויקים, היסטוריה, יהדות ואמנות. בנוסף לאוסף הפיזי, בספרייה גישה למאגרי מידע מקצועיים ומקוונים, המאפשרים לחקור נושאים לעומק ולקבל מידע עדכני. צוות הספרנים-מידענים המקצועיים זמין לסייע לכם לכתוב עבודות אקדמיות ולהעשיר את הידע.

בין אם אתם חוקרים, סטודנטים או פשוט סקרנים ללמוד דברים חדשים, תוכלו למצוא בקומה את החומרים הדרושים לכם, וללמוד באווירה רגועה.

שד' בנימין 60 נתניה, קומה 3

שני, 10:00-19:00 ,שלישי 14:00-19:00

רביעי 10:00-21:00, חמישי 14:00-19:00

שישי 09:00-13:00

 

קרדיט צילום דוברות עירייה

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות