סקר מכון סמית ינואר 2024: יתרון מוחץ למרים פיירברג-איכר בנתניה עם 57% מהקולות

מכון סמית בהובלת רפי סמית ערך סקר טלפוני בקרב 600 בעלי זכות הצבעה בנתניה. הסקר שנערך בתחילת ינואר מצביע על התחזקותה של ראש העיר מרים איכר פיירברג שזוכה ל-57 אחוזי תמיכה, כשאחריה בפער ניצב נמצא אבי סלמה עם 21 אחוזי תמיכה

סקר מכון סמית: יתרון מוחץ למרים פיירברג-איכר בנתניה עם 57% מהקולות

מכון סמית בהובלת רפי סמית ערך בין התאריכים ה-3-4 בינואר סקר טלפוני בקרב 600 איש המהווים מדגם מייצג של בעלי זכות ההצבעה בנתניה בגילאי 17 ומעלה. הטעות הסטטיסטית עומדת על 4%.

מתוצאות הסקר עולה כי ראש עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר מנצחת בסיבוב הראשון בבחירות לראשות העיר עם 57% מהקולות בקרב בעלי הדעה.
עוד עולה מהממצאים כי אף אחד מהמועמדים לא מאיים על מעמדה של פיירברג איכר וקיבלו אחוזים נמוכים ובפער ניכר- אבי סלמה עם 21% (ירידה של 2% לעומת הסקר שערך סמית בספטמבר 23), טלי מולנר (15%), אהרון אורגד (4%) ואפרים בולמש (3%).

עם קולות המתלבטים, פיירברג איכר מנצחת עם 45% מקולות המשיבים, סלמה 16%, מולנר 11%, אורגד 3%, בולמש 3% ו-22% לא החליטו עדיין.

65% מהנדגמים השיבו כי לדעתם מרים פיירברג איכר תנצח את הבחירות, 5% בלבד השיבו אבי סלמה, 2% טלי מולנר, 1% אהרון אורגד, 1% אפרים בולמש, ו-26% השיבו שלא ברור מי ינצח.

בקרב הנשאלים שהשיבו כי בכוונתם להצביע לאבי סלמה לראשות העיר, 24% בלבד העריכו כי ינצח, לעומת 48% ממצביעי סלמה שהעריכו כי מרים פיירברג איכר תנצח.

בקרב הנשאלים שהשיבו כי בכוונתם להצביע לטלי מולנר, 49% העריכו כי מרים פיירברג איכר תנצח את הבחירות, לעומת 14% בלבד שהעריכו כי מולנר תנצח.

בקרב הנשאלים שהשיבו כי בכוונתם להצביע למרים פיירברג איכר, 87% העריכו כי פיירברג איכר תנצח את הבחירות, ו-9% לא ידעו להשיב על השאלה.

65% מהתושבים ציינו כי עיריית נתניה תפקדה טוב מאוד במהלך המלחמה כאשר קלטה למעלה מ-5000 מפונים מיישובי הדרום והצפון. 4% השיבו לא טוב ו-31% לא ידעו להשיב.

נתוני הסקר הועברו לוועדת הבחירות הארצית בראשות שופט בית המשפט העליון, כיוון שעל פי החוק סקרים אמיתיים נדרשים להימסר לוועדה כדי שניתן יהיה לבחון אותם ולוודא את אמינותם. זאת בניגוד לסקרים שמופצים ברשתות החברתיות שאינם אמיתיים, כפי שנעשה לאחרונה גם בנתניה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות