שבוע החלל בפלנתניה

מרכז הפלנתניה נבחר להוביל את ירידי החלל של ישראל בשבוע החלל הישראלי שמתקיים בשבוע הקרוב 28.1-1.2

בתכנית: פעילויות, הצגות, מיצגים בטכנולוגיות מתקדמות, מופע פלנטריום משוכלל, מסע בעקבות לוויין באמצעות משקפי מציאות מדומה, משחקי חלל מכל הסוגים ועוד…

כמידי שנה, גם השנה, בשבוע האחרון של חודש ינואר יערך שבוע החלל הישראלי.

השבוע יהיה כולו מוקדש לילדים המפונים מביתיהם ולנושא תעשיות החלל הישראליות.

השנה, נבחרה הפלנתניה – מרכז המדע, התרבות והחלל בנתניה, להוביל את ירידי החלל של מדינת ישראל.

בכל יום בשעות הבוקר ואחר הצהריים יערכו אירועים בפלנתניה אליהם יגיעו תלמידים מבתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים. בנוסף יגיעו בשעות אחר הצהריים והערב קהל רחב ואוהבי החלל למגוון פעילויות לכל המשפחה.

פעילות ייחודית לשבוע זה תכלול מסע בזמן בעקבות פריחת תחום החלל בישראל, עמדות סלפי מיוחדות על פני מאדים לצד הרוברים שחוקרים אותו, יחד עם הלוויינים הישראלים במסלול סביב כדור הארץ, בתחנת החלל, ואפילו יחד עם דגם החללית בראשית על פני הירח.

ברחבי הפלנתניה יחכו לכם עמדות מגוונות, פעילויות, הצגות, וטכנולוגיות מתקדמות כגון מופע פלנטריום משוכלל, מסע בעקבות לוויין באמצעות משקפי מציאות מדומה, משחקי חלל מכל הסוגים ועבור כל הגילאים שיוכלו לגרום לכם להרגיש שאתם ממש בין הכוכבים.

אז בואו לבנות בעצמכם את החללית הישראלית הבאה ולהפוך להיות חלק מהעתיד של תעשיית החלל בישראל.

לפרטים הרשמה- אתר הפלנתניה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות