תושב נתניה תקף את אשתו לעיני בנם בן השנתיים ואח"כ הצית את ביתם

שוטרי מחוז מרכז עצרו לפני כשבוע תושב נתניה בן 59 לאחר שתקף את אישתו לעיני בנם בן השנתיים והצית את דירתם בעודו שיכור והיום הוגש נגדו כתב אישום

 

שוטרי תחנת נתניה הוזעקו בתאריך 22.12.23 לבניין בעיר העולה באש עם קבלת דיווח על תקיפת אישה המתגוררת במקום. עם הגעתם למקום ולאחר תחקור ראשוני עצרו שוטרי התחנה את החשוד בתקיפת אישתו.
מהחקירה עלה כי הנאשם שתה מספר פחיות בירה ולאחר מכן התפרץ על אישתו, אז דחף הנאשם את אישתו לעבר משקוף הדלת. מיד לאחר מכן, הקורבן נמלטה מהמקום יחד עם בנה בן השנתיים.

לאחר מכן, נטל הנאשם בקבוק טרמפנטין,שפך אותו על רהיטים בדירה ולבסוף הצית אותה.
כתוצאה מההצתה התפשטה האש לדירות סמוכות ו- 2 דיירים ושוטרת פונו לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי לניאדו בנתניה לאחר שנפגעו משאיפות עשן.

מעצרו של החשוד – תושב נתניה כבן 59 הוארך בהתאם לצרכי החקירה והיום כאמור הגישה נגדו פרקליטות מחוז מרכז כתב אישום בגין הצתה ותקיפת בת זוג.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות