סמ"ר דניאל נחמני, בן 21 מכפר סבא, מת מפצעיו ארבעה ימים אחרי שנפצע מירי נ"ט של חיזבאללה בגבול הצפון

אבל בכפר סבא: סמ"ר דניאל נחמני בן ה-21, לוחם בעוצבת ברק, מת מפצעיו לאחר שנפגע בסוף השבןע מירי נ"ט בגבול הצפון. הלווייתו תתקיים היום ב-18.00 בבית העלמין הצבאי בעיר

דובר צה"ל התיר בצהריים לפרסום כי סמ"ר דניאל נחמני, בן 21 מכפר סבא, מת מפצעיו ארבעה ימים אחרי שנפצע בסוף השבוע בחילופי האש בגבול הצפון.

נחמני, לוחם בגדוד 71 בעוצבת ברק (אוגדה 188), נפצע ביום שישי האחרון מירי טיל נ"ט של חיזבאללה לעבר הישוב שתולה – בתקרית שבה נפל גם סמל עמית הוד זיו ז"ל, בן 19 מראש העין.

דניאל, בנם של יוסף ומיה, בוגר חטיבת בר לב ותיכון רבין בעיר היה אהוב, חייכן ובעל ערכים של אהבת המולדת.

הלווייתו תתקיים היום בשעה 18:00 בבית העלמין הצבאי בעיר.

יצאה קריאה לתושבות ותושבי העיר להגיע וללוותו בדרכו האחרונה עם דגלי ישראל. במהלך הלווייתו יישמעו מטחי כבוד לזכרו.

ראש העיר כפר סבא, רפי סער: "העיר כפר סבא כולה מרכינה ראש ומחבקת את המשפחה השכולה בשעתה הקשה, ותמשיך ללוותה ולתמוך בבני המשפחה. דניאל היה מלח הארץ, לוחם אמיץ ואהוב, והידיעה על נפילתו קשה וכואבת. יהי זכרו ברוך".

מבית החולים רמב"ם, שם נלחמו על חייו, נמסר: " דניאל נחמני ז"ל, בן 21 תושב כפר סבא שאושפז בטיפול נמרץ כללי ברמב"ם עם פגיעת ראש קשה מאוד נפטר לצערנו. נחמני ז"ל פונה חסר הכרה מאירוע ירי בצפון ונפטר אתמול בבוקר. משפחתו וחבריו היו לידו כל העת ונפרדו ממנו".

 

צילום: דובר צה"ל

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות