בעקבות המחאות – ראש עיריית כפ"ס הורה לבטל את הופעתו המתוכננת להערב של הרב אמנון יצחק בעיר: "מכחיש שואה לא יופיע במתקן ציבורי מכספי המיסים של התושבים"

בעקבות המחאה שקמה עם היוודע הופעה של הרב אמנון יצחק -שהתבטא תוך הכחשת השואה - שתוכננה הערב באשכול פיס בכפ"ס, הודיע ראש העיר על ביטול האירוע לאלתר

הבוקר סיעת מר"צ בכפר סבא הגישה מחאה לראש העיר רפי סער הנוגע להופעתו המתוכננת הערב של הרב אמנון יצחק, שהייתה אמורה להתקיים באשכול הפיס הנמצא בבעלות העירייה ובמימון מפעל הפיס.

אותו רב אמנון יצחק אמר כי ״השמאלנים הפקירו את היהודים בשואה״ והוסיף כי ״על הרכבות בשואה היה כתוב מפא״י״.

יש לציין כי הרב, הושעה מערוץ 14 לאחר שאמר את הדברים האלו בשידור.

כאמור סיעת מרצ בכפר סבא פנתה לראש העיר שיבטל את האירוע עם הרב הערב.

ואכן, לפני זמן קצר ראש העיר, רפי סער, הודיע כי האירוע עם הרב יצחק מבוטל לאלתר: "אדם שהכחיש שואה, פגע בזכר קורבנות השואה והפיץ מידע שקרי נורא הקשור בשואה, לא יכול להופיע במתקן ציבורי הממומן מכספי המסים של תושבי כפר סבא. הגיע הזמן להציב קווים אדומים ברורים בין חופש דיבור לאיסור הסתה והפצת דברי בלע ברשות הרבים".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות