דרמה פוליטית ברמה"ש: ראש העיר גרובר הודיע על פרישה מהמירוץ לראשות העיר ותקף את רוכברגר: "מקווה שאדם מושחת ורע עם קלון בעברו לא יכהן כראש העירייה"

ראש עיריית רמת השרון, אבי גרובר, הטיל פצצה הערב והודיע חודש וחצי לפני הבחירות כי הוא מושך את התמודדותו, אך לא שלח להמליץ לתושבים שלא להצביע לרוברגר: "אדם רע, מושחת עם קלון"

כחודש וחצי בלבד לפני הבחירות המוניציפליות, ראש עיריית רמת השרון, אבי גרובר, הודיע באופן מפתיע ודרמטי שהוא מושך את מועמדותו לראשות העיר ולא יתמודד עוד ואף פנה לתושבים והמליץ להם שלא לבחור באיציק רוכברגר שהורשע וקיבל קלון.
וכך כתב גרובר:
תושבות ותושבים יקרים שלי,
"הגיע הזמן שלי לפנות לאתגרים חדשים.
אני מודה לכם.ן הרבים שהצביעו לי פעם ועוד פעם. עבדתי קשה כדי להצדיק את אמונכם. זו הייתה חוויה מדהימה והגשמת חלום לעמוד בראש העיר בה גדלתי וחייתי כל חיי. התייחסתי לתפקיד בחרדת קודש. כל בוקר קמתי עם חדוות עשייה למענכם.ן תושבות ותושבים יקרים מתוך אהבה אמיתית לעיר. תפקיד ראש העיר הוא אחריות גדולה ויש להתייחס אליו כשליחות. אני חש שבשלב זה תם הפרק הזה בשליחותי הציבורית.
אני משאיר לכם.ן את העיר האהובה שלנו במצב מעולה. שיקמנו את כלכלת העיר. הגדלנו את ההכנסות וההוצאות. תוכנית המתאר שהעברנו שומרת על מרכז המושבה נמוך עד כמה שאפשר עם רצועות ירוקות סביב העיר הותיקה כדי להבטיח שגם ילדינו יהנו מטבע עירוני. מערכת החינוך היא הטובה בישראל ואזור התעשייה שפיתחנו בגלילות צפון יבטיח עתיד כלכלי לעיר. אנחנו עיר מובילה בתוכניות להזדקנות מיטבית ובתוכניות להתגוננות מפני נזקי האקלים. התרבות ברמת השרון מעולם לא שיגשגה יותר עם גלריות ומתחם אומנות. העיר פלורליסטית יותר מאי פעם, מכילה ומקבלת את כולם. אני גאה מאד בעשייה.
עוד יהיה זמן לסכם ונסכם.
מחליפי או מחליפתי יובילו את העיר לשנת המאה שלה וירשו ממני סל מלא של תוכניות עתידיות שנמצאות בשלבי קידום שונים, ואני מקווה שיגשימו אותן כולן.
אני מאוד מקווה למען העיר שאדם מושחת ורע עם קלון בעברו לא יכהן כראש העירייה.
ולפיכך אני מאחל הצלחה שלמה למתמודדים שאין קלון בעברם".
צילום מסך: פייסבוק גרובר
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות