פרסום ראשון: דרמה פוליטית בכפר יונה – ויקי גלאם הודיע על פרישה מהמירוץ לראשות העיר

דרמה פוליטית בכפר יונה: פחות מיממה לפני המועד האחרון להגשת הרשימות לבחירות, ויקי גלאם פורש מהמירוץ לראשות העיר והמועצה. מסתמן: המרוויחים הגדולים אלברט טייב וליהי איינס

פחות מיממה לפני המועד האחרון להגשת הרשימות להתמודגות בבחירות לעיריית כפר יונה 2023, אחד המתמודדים לראשות העיר, ויקי גלאם, הודיע על פרישה מההתמודדות לראשות העיר ולמועצה.

פחות משלושה חודשים קודם לכן גלאם שעמד עד אז בראש "עיר ללא אלימות" הודיע כי יתמודד לראשות העיר ואף נאלץ להתפטר מתפקידו. יותר מכך, גלאם שכלל אינו תושב כפר יונה נאלץ לפני 5 חודשים להעתיק את כתובתו לדירה שכורה בעיר, בכדי להתמודד.

למקורביו אמר גלאם כי ההחלטה הגיעה משיקולים משפחתיים.וכך מודיע גלאם הערב:

"תושבות ותושבים, אחרי 7 שבועות בתוך הקמפיין ולקראת ה -40 ימים האחרונים החלטתי להסיר את מועמדותי לראשות העיר.

"ההחלטה עבורי קשה ולא פשוטה, אני באמת מאמין שיצרנו אני ביחד עם הנבחרת שלי אלטרנטיבה ראויה בהחלט להצעיד את העיר קדימה. אני מאמין שהעיר צריכה להיות במקום אחר ומתקדם יותר בכל תחומי החיים. מעריך מאוד אתכם ומאחל שבבחירות הקרובות תבחרו נכון עבורכם.

"תודה לאשתי היקרה וילדי האהובים.
תודה לצוות שליווה אותי לאורך הדרך .
נועם, ירום, עדי, אלה, אריק, שירלי .
תודה לצוות שמאחורי הקלעים, עמי, שחר עדן ורלי. תודה לכל התומכים שהעמידו את גדר ומרפסת ביתם עבור הפרסום שלי. חתימה טובה לכולם".

מסתמן כי המרוויחים הגדולים מפרישתו של גלאם יהיו עו"ד ליהי איינס ועו"ד אלברט טייב, כשתומכיו של גלאם שמתח ביקורת על פועלה של ראש העיר יפנו לשני מתמודדים אלו בעיקר.

 

צילום: עיריית כפר יונה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות