שר הכלכלה ניר ברקת, הודיע היום על תמיכתו במרים פיירברג איכר, בבחירות לראשות העיר נתניה

מרים פיירברג איכר מקבלת היום עוד תמיכה למועמדותה לראשות העיר נתניה, מלא אחר משר הכלכלה, ניר ברקת: "כמי שניהל את העיר ירושלים, יש לי פרספקטיבה של מה זה ראש עיר טוב, ומרים היא ראש עיר מצוינת"

לאחר התמיכה שזכתה לה מרים פיירברג איכר מצד הליכוד ומאידך יואל רזבוזוב, שר התיירות לשעבר ואיש "יש עתיד" היום מצטרף שר הכלכלה ניר ברקת, שהודיע היום על תמיכתו במרים פיירברג איכר, בבחירות לראשות העיר נתניה.
שר הכלכלה ברקת: "כמי שניהל את העיר ירושלים, יש לי פרספקטיבה של מה זה ראש עיר טוב, ומרים היא ראש עיר מצוינת. כל פעם שאני מגיע לנתניה ופוגש את מרים – זה עושה לי טוב על הלב. מרים מנהלת את העיר ביד רמה, מתכננת אותה היטב, דואגת לפרטים הקטנים, שומרת על תושבי נתניה, מגייסת משאבים גדולים לעיר, ויודעת להעמיד אותנו השרים במקום.
"אני מאחל לנתנייתים שמרים תמשיך להנהיג את העיר – הצלחה של מרים זו הצלחה של נתניה".
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות