מכון דיירקט פולס קובע: מרים פיירברג-איכר מנצחת בסיבוב הראשון וראש העיר הבאה של נתניה עם 53% מהקולות

סקר שערך מכון "דיירקט פולס" של שלמה פילבר בקרב 705 תושבים בנתניה, מראה שראשש העיר מרים פיירברג איכר בדרך לעוד קדנציה עם 53 אחוזי תמיכה, בפער גדול משאר המתמודדים

מכון דיירקט פולס בהובלת מומו פילבר, שחזה את תוצאות הבחירות לכנסת, ערך ב-10 בספטמבר סקר בקרב 705 איש המהווים מדגם מייצג של בעלי זכות ההצבעה בנתניה ונחשב למדויק יותר בשל העובדה שמדובר במדגם גדול מהרגיל.
מתוצאות הסקר עולה כי ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, מנצחת בסיבוב הראשון בבחירות לראשות העיר עם 53% מהקולות בקרב בעלי הדעה.
עוד עולה מהסקר, כי אף אחד מהמועמדים לא מאיים על מעמדה של פיירברג איכר וקיבלו אחוזים נמוכים – אבי סלמה עם (27%), טלי מולנר (12%), אהרון אורגד (6%) ואפרים בולמש (2%).
הטעות הסטטיסטית עומדת על 3.9%.
נתוני הסקר הועברו לוועדת הבחירות הארצית בראשות שופט בית המשפט העליון, כיוון שעל פי החוק סקרים אמיתיים נדרשים להימסר לוועדה כדי שניתן יהיה לבחון אותם ולוודא את אמינותם. זאת בניגוד לסקרים שמופצים ברשתות החברתיות שאינם אמיתיים, כפי שנעשה לאחרונה גם בנתניה.
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות