עשרות ראשי מטות הבחירות של ד"ר אסנת ספורטה, הגיעו לאירוע הרמת כוסית לחג בביתו של עו"ד ראובן חן, שהשבוע מונה למס. 2 ברשימה ויהיה נציג השכונות בעיר

אמש נערכה הרמת כוסית של ד"ר אסנת ספורטה, המועמדת לראשות העיר בכפ"ס, בה לקחו חלק נציגי שכונות רבות בעיר שהביעו תמיכה בספורטה. האירוע נערך בביתו של עו"ד ראובן חן, בשכונות המזרחיות, לאחר שמונה למס. 2 ברשימה וקיבל תמיכה של ראשי השכונות המזרחיות בעיר

עשרות ראשי מטות ויושבי ראש ועדי השכונות המזרחיות בכפר סבא הגיעו לכנס הרמת כוסית של המועמדת לראשות העיר ד"ר אסנת ספורטה, יחד עם מספר 2 ברשימה עו"ד ראובן חן, "זהו מהלך היסטורי. זו הפעם הראשונה שמועמדת לראשות עיר כפר סבא לוקחת כמספר 2 נציג מהשכונות המזרחיות. אמרתי שאהיה ראש העיר של כולם, לזה התכוונתי ואת זה אני מבצעת".
במהלך השבוע האחרון התנהלו מגעים קדחתניים עם ראשי הוועדים של השכונות, במהלכם הושגו הסכמות למנות את עו"ד ראובן חן כנציג השכונות להיות מספר 2 ברשימה של ד"ר ספורטה.
דרור קורן מוועד נווה אשכול ויו"ר פורום השכונות המזרחיות אף פרסם פוסט תמיכה בספורטה: "לא סוד שהתלבטנו ולאחר שחקרנו ופגשנו, בחרנו בלב שלם במי שיש לה ארגז כלים ליישר את כפר סבא למקום הנכון. בחרנו באסנת ספורטה לראשות העיר", כך סיכם דרור קורן.
במהלך כנס הרמת הכוסית בהשתתפות עשרות מנהלי המטות של ספורטה שנערך באופן הצהרתי בשכונות המזרחיות, בחצר ביתו של מספר 2 ברשימתה – עו"ד ראובן חן, הגיעו גם נציגים של וועדי שכונות רבות, ביניהן: הירוקה, הדרים, קפלן, הפרחים ועוד. עו"ד ראובן חן המארח אמר כי: "אני לא מתרשם מהשלטים שמפזרים מועמדים במיליוני שקלים. את דעת הקהל בכפר סבא לא ניתן לרכוש או לטשטש בכסף. תושבי ותושבות העיר יודעים מי המועמדת הכי מתאימה להוביל ולהנהיג את כפר סבא, וב-31 באוקטובר זה יתגלה בקלפי" כדבריו.
ד"ר אסנת ספורטה המועמדת לראשות העיר אמרה: "יש כאן הזדמנות בלתי חוזרת להתאחד כדי לקדם את המטרות הצודקות של כל התושבים ושל כל השכונות. בסופו של דבר הבחירות האלו יוכרעו על ידי אנשים ויש לנו המון אנשים טובים שמקיפים אותנו ותומכים בנו ומייחלים לשינוי".
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות