המשאל הגדול של רשת "ניוזים" במועצה המקומית אורנית: מסתמן קרב צמוד בין שלושת המועמדים עם אחוז גבוה של מצביעים שעוד לא החליט

משאל רשת "ניוזים ישראל" במועצה המקומית אורנית: מסתמן קרב צמוד בין שלושת המועמדים - עם אחוז מתלבטים גבוה יחסית

רשת "ניוזים ישראל" עורכת סדרת משאלים בערים ומועצות בכל הארץ בהן יתקיימו ב-31 באוקטובר 2023 הבחירות המוניציפליות.

לפני 3 ימים החל המשאל במועצה המקומית אורנית – מועצה שעם הודעתו של ראש המועצה

ניר ברטל, על כך שאין בכוונתו להמשיך ולהתמודד לקדנציה נוספת, מוצאת את עצמה עם שמות חדשים ואחד ישן מתמודדים לראשות העיר. המאבק הוא בין שלושה: שלומי לנגר – שכבר כיהן כראש המועצה, עו"ד רחלי כדורי ואור פירון זומר.

במשאל התבקשו העונים לבחור באחד המתמודדים וגם לענות על מספר שאלות לגבי רמת שביעות רצונם מהחינוך, הניקיון ועוד במועצה.

מהמשאל עולה קרב די צמוד בין שלושת המתמודדים, כששלומי לנגר מוביל עם 29 אחוזים, עו"ד רחלי כדורי עם 25 אחוזים ואור פירון זומר עם 23 אחוזים. כלומר, נכון למשאל, אף אחד מהמתמודדים לא נבחר כבר בסיבוב הראשון.

הדבר המעניין האחר שעולה מהמשאל, כי 23 אחוזים ענו על השאלות לגבי תפקוד המועצה אך לא בחרו באחד מהמתמודדים – דבר שמצביע על אחוז גבוה שעדיין מתלבטים או לא יודעים במי לבחור – מצע רב עבור המתמודדים האחרים כדי להתחרות על קולות אלו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות