לאחר 6 ימים בהם רשת "ניוזים ישראל" ערכה משאל לגבי הבחירות למועצה האזורית באר טוביה, מסתמן: עו"ד רחל פרץ גלם זוכה ל-34 אחוזי תמיכה ואילו דרור שור ל-29 אחוזים

רשת "ניוזים ישראל" ערכה במועצה האזורית באר טוביה, כמו בערים אחרות בארץ, משאל לגבי המועמדים לראשות המועצה. לכמה אחוזי תמיכה זכו כל אחד מששת המועמדים לראשות?

רשת "ניוזים ישראל" המכסה ומסקרת את כל הערים מצפון -דרום ופועלת מזה 7 שנים בכל רחבי הארץ, עורכת בשבועות האחרונים משאלים בערים ומועצות שונות ברחבי הארץ.

בחודש האחרון הרשת ערכה משאלים גדולים שענו עליהם אלפי תושבים ומצביעים – הסקרים עד עתה נערכו בעיר חיפה ועכו בצפון ובשרון בערים כמו נתניה וכפר יונה – כשבימים הקרובים יערך משאל בעיר כפר סבא.

בשבוע הקרוב הרשת תערוך משאל גם ברמת גן, בת-ים וחולון.

בתחילת השבוע רשת ניוזים ערכה משאל גדול שנוגע לבחירות 2023 במועצה האזורית באר טוביה בה מתמודדים נכון להיום שישה מועמדים הרצים לתפקיד ראש המועצה, במטרה להחליף את ראש המועצה קובי אביבי – שגם הוא מתמודד שוב.

לאחר 6 ימים של משאל, נראה שהקרב צמוד, כשעו"ד רחל פרץ גלם מובילה עם 34 אחוזים – דרור שור שמנסה לעשות קאמבק זוכה ל-29 אחוזי תמיכה.

במקום השלישי ניצב בן כהן עם 14 אחוזים ואחריו קובי אביבי עם 13 אחוזים. שני המתמודדים שזכו לאחוזי התמיכה הנמוכים לפי המשאל הם אודי דניאלי עם 7 אחוזים וגל נדני עם 3 אחוזים

 

יש לציין- מדובר במשאל ולא סקר סטטיסטי עם דגימה סטטיסטית מהאוכלוסייה. הסקר הופץ דרך הרשתות החברתיות.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות