ד"ר אסנת ספורטה יצאה בקריאה בשידור חי לרפי סער והדר לביא לצאת לעימות פומבי "על מהות ולא על סקרים מוטים"

אמש הכריזה ד"ר אסנת ספורטה, המועמדת לראשות העיר כפ"ס על הודעה דרמטית שתמסור בשידור חי. כשעלתה לשידור, הפתיעה וקראה לראש העיר ולהדר לביא לצאת איתה לעימות פומבי על הנושאים המהותיים בעיר, וקראה ללביא להסיר מועמדותה ולהפסיק להפיץ סקרים מוטים מטעמה, לכאורה

הרבה שמועות התרוצצו אמש, לאחר שד"ר אסנת ספורטה, המועמדת לראשות העיר כפר סבא, הודיעה כי בכוונתה למסור הודעה חשובה שקשורה לבחירות בכפר סבא בשידור חי, הודעה שגררה אחריה חרושת שמועות וספקולציות.
כחודש וחצי לפני הבחירות והמאבק על התודעה של הציבור בכפר סבא נמצא בשיאו. כל השיטות וכל הטריקים נכנסו למערכה הזו. השבוע התחיל בפרסום סקר של הדר לביא, לפיו היא מגיעה לסיבוב השני מול רפי סער ומנצחת אותו. הביקורת ברשתות החברתיות לא איחרה לבוא ואף הופץ סרטון שהזכיר, כי גם בשנת 2018 נקטה לביא בשיטה דומה כאשר פרסמה בזמנו סקר לפיו היא מגיעה לסיבוב שני מול יוסי סדבון ואילו רפי סער כלל לא מעפיל לסיבוב השני. מה שקרה בפועל בבחירות הללו: לביא, עם תמיכה קטנה של 17% אחוז בלבד, לא הצליחה להעפיל לסיבוב השני ואילו רפי סער, שכאמור לפי הסקר של הדר אמור היה להישאר מאחור, נבחר לראשות העיר כפר סבא, כשהוא גובר בסיבוב השני על יוסי סדבון.
לפני שבוע, כאמור, הדר לביא הוציאה שוב סקר ופרסמה כי היא מעפילה לסיבוב השני ואף מנצחת את רפי סער, כאשר ד"ר  אסנת ספורטה כלל לא מגיעה לסיבוב השני בבחירות אלו.  לביא הפיצה את הסקר הזה  בכל הרשתות החברתיות ואף בשלטי חוצות, מהלך שביצעה כאמור בדיוק לפני הבחירות הקודמות בשנת 2018.
ד"ר  ספורטה לא נשארה חייבת, ובמהלך ייחודי הכריזה כי בכוונתה לצאת בהודעה חשובה בשידור חי. בכך היא הצליחה לרתק את תשומת הלב הציבורית  וההודעה הזו גררה חרושת שמועות ועוררה סקרנות רבה.
ואז בשידור החי באה ההפתעה: ההודעה הדרמטית של ספורטה התמקדה בביקורת חריפה על הדר לביא שמפעילה מניפולציות באמצעות סקרים, בדיוק כפי שעשתה לדבריה בבחירות  בשנת 2018. ספורטה דיברה על המורכבות בניהול עיר כמו כפר סבא ועל הצורך בניסיון רב בניהול וקראה לה להסיר מועמדות ולתמוך בה לראשות העיר, "לנהל עיר כמו כפר סבא זה לא משחק ילדים. זו נושאת מטוסים שצריך ניסיון כדי לנווט אותה. את יודעת היטב שאם תסירי מועמדות ותכריזי תמיכה בי ננצח את סער כבר בסיבוב הראשון" אמרה ספורטה.
אבל את המסמר האחרון, תקעה ספורטה בחלק האחרון של הנאום הדרמטי שלה, וקראה לרפי ולהדר, לצאת איתה לעימות פומבי כדי לנהל דיון נוקב על המהות ולא על הטפל, "מגיע לציבור לבחור במועמדת הכי מתאימה לראשות העיר ולבחור על בסיס נתונים רציניים ומהות ולא סקרים שאין להם אחיזה בשטח ופייק ניוז", אמרה ספורטה.
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות