עובדת עיריית נתניה הגישה תלונה במשטרה על זיוף פוסטים לכאורה מטעמה בעד אבי סלמה

תהילה כהן, עובדת בעיריית נתניה הגישה תלונה במשטרה על פריצת לחשבון הפייסבוק שלה ופרסום תגובת תמיכה פיקטיבית במועמד אבי סלמה, שלכאורה נכתבה על ידה

עובדת עיריית נתניה תהילה כהן הגישה תלונה במשטרה על פריצת לחשבון הפייסבוק שלה ופרסום תגובת תמיכה פיקטיבית במועמד אבי סלמה.
מעבר לעובדה שלעובדי עירייה באשר הם אסור להגיב ולהתערב בתוכן פוליטי, כהן העובדת בעירייה כמזכירת ראש מינהל חזות פני העיר. אמא שלה הייתה דמות מאוד מוכרת ומוערכת בעיר.

אשת חסד, גייסה הרבה תרומות לנזקקים, והייתה מהתומכות הגדולות של מרים פיירברג במשך שנים רבות. לכן כשהפנו את תשומת ליבה כאילו כתבה תגובה התומכת באבי סלמה ואף בהודעה הפיקטיבית היא כתבה כעובדת עירייה הם מחכים להחלפת פיירברג בסלמה, כהן נדהמה להבין שמישהו פרץ לה לדף הפייסבוק וניגשה מייד למשטרה והגישהתלונה.
בנוסף, כהן פרסמה הודעה בעמוד הפייסבוק שלה, וכך כתבה: ״במשך שנים אני זוכרת את אמא שלי עוזרת לאנשים ומקבלת אין ספור הצעות להצטרף לדבר הזה שנקרא "פוליטיקה". אך אמא שלי תמיד סירבה בתוקף ואף פעם לא הצלחתי להבין למה. למה להשקיע את כל נשמתך בהתנדבות מבלי לקבל על זה הכרה. היא תמיד הייתה אומרת למי שפנה אליה, אני עוזרת לא על מנת לקבל. נותנת בשקט, בצנעה, בסתר.
״היום חוויתי על בשרי והבנתי ממה היא כל כך התרחקה. בשעות האחרונות הופצה תגובה שלי לכאורה למועמד מסויים. דבר שלא קרה. אמרתי אז ואומר זאת שוב ושוב: בשבילי נתניה זאת מרים ומרים זאת נתניה. לא מכירה ולא מעוניינת להכיר משהו אחר. תפסיקו להכניס אנשים תמימים למלחמות הרדודות שלכם. יום הבוחר זה יום שקורה פעם בחמש שנים. לאחר היום הזה אתם אלה שתצטרכו להתמודד עם כל המעשים והמילים שלכם. תשמרו על הכבוד של כלל המועמדים ובעיקר תשמרו על כבוד התושבים אותם אתם משרתים ולהם אתם אמורים להיות נאמנים. זה מבחיל ומביש לפעול בדרכים כל כך מלוכלכות. הרבה לפני תארים ותעודות הוקרה, טיפת דרך ארץ לא תזיק לאף אחד. הלב שלי הוא לגמרי צהוב.
״אמא שלי תמיד בחרה בטוב וביושרה, ואם אמא שלי צעדה עם מרים יד ביד לאורך כל השנים- היא ידעה מה היא עושה״.
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות