דוגו שב הביתה: שבוע ימים לאחר שנעלם לבעליו, פקחי עיריית נתניה מצאו את הכלב דוגו והביאו אותו לבעליו הנרגש

שבוע אחרי שנעלם מביתו באור עקיבא נמצא הכלב דוגו בנתניה על ידי פקח העירייה: "התרגשתי לראות את מפגש הכלב עם המשפחה, אלה הדברים המשמעותיים בעבודה שלנו"

בלילה שבין שני לשלישי בשעה 1.30 בלילה, התקבל דיווח במוקד העירוני בנתניה על כלב מסוג רועה גרמני משוטט ברחוב פנחס לבון.
פקח העירייה ועובד בשרות הווטרינרי, קובי רואה, קיבל את הקריאה. רואה יצא למקום ומצא שם כלב, תשוש, עייף ומבוהל. "הצלחתי לתפוס אותו למרות שבהתחלה הוא חשש", מספר קובי: "סרקתי את השבב ואיתרתי את בעלי הכלב, תושב אור עקיבא, שהתרגש מאוד לקבל את השיחה באמצע הלילה שכלבו, בשם דוגו, נמצא בריא ושלם".
בעליו של הכלב סיפר שדוגו נגנב מביתם באור עקיבא לפני שבוע ומאז הם מחפשים אותו ואף הגישו תלונה במשטרה.
"הבעלים של הכלב הגיע עם בתו באמצע הלילה ולקחו את הכלב. הוא היה מותש אחרי שבוע מחוץ לבית, זה היה  מרגש. אלה הדברים המשמעותיים בעבודה שלנו. אני שמח שהסיפור הסתיים כך".
הווטרינר העירוני דר שי מלמן מציין את חשיבות רישום הכלב, שבב וחיסון כלבת. ׳ בזכות הדברים הללו הצלחנו לאתר את הבעלים ולהשיב את הכלב הביתה׳.
צילום: עיריית נתניה
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות