ניר קריסטל, המועמד לראשות העיר ברעננה בצעד דרמטי היום: מבטל את חברותו בתנועת הליכוד ובמרכז הליכוד. "המהפכה המשפטית הזו לא תועיל לכלום. אין לי ארץ אחרת"

אחרי שהביע כבר התנגדות לרפורמה המשפטית ואף השתף בהפגנות, ניר קריסטל המועמד לראשות עיריית רעננה הודיע כי הוא מבטל את חברותו בתנועת הליכוד וכחבר מרכז ליכוד על רקע הרפורמה המשפטית

ניר קריסטל המועמד לראשות עיריית רעננה הודיע כי מבטל את חברותו בתנועת הליכוד וכחבר מרכז ליכוד על רקע הרפורמה המשפטית.
במכתב ששלח הבוקר קריסטל למנכל תנועת הליכוד צורי סיסו ציין קריסטל כי המפלגה נכנעת לגורמים קיצונים ואינה מייצגת יותר את הבית עליו הוא גדל. בנוסף ציין קריסטל כי העובדה שהמפלגה אינה מכנסת את מרכז הליכוד לדון ברפורמה אומרת דרשני.
בפוסט שפירסם הבוקר בפיסבוק כותב קריסטל: "מצורפת הודעתי הרשמית על ביטול חברותי במפלגת הליכוד, אותה שלחתי בכאב גדול, אך אני בוחר להיות נאמן ללב שלי. וכך כתבתי לחבריי בווטסאפ אליו צורף המכתב שבתמונה:
'חבריי הטובים, משפחת הליכוד ! לא האמנתי שהיום הזה יגיע ואין לי מילים שיסבירו לכם כמה כואב לי שהבית הפוליטי בו גדלתי מפנה עורף לי ולרבים מתומכיו הנאמנים לאורך שנים כה רבות (במקרה שלי כל חיי). מקווה שתשכילו לעשות חישוב מסלול מחדש לטובת עם ישראל כולו'".
ניר קריסטל: "אני בא מבית ציוני, תנועת החירות הליברלית, בית שגדל על המורשת של בגין. סבי זכרו לברכה, היה נשק באצל, סבי השני זכרו לברכה היה חבר בגדוד העבודה. לצערי הליכוד של היום לא מייצג את הערכים שלי ואת קולי הוא לא יקבל.
נתתי את קולי לליכוד כשהמהפכה המשפטית לא היתה על הפרק ואני מרגיש מרומה.
"לקחו את הקול שלי ושל רבים, קול שנועד לטיפול ביוקר המחיה ובביטחון הפנים ובביטחון החוץ וזרקו אותו לפח של ההיסטוריה, על מהפכה מטורללת שקורעת לנו את העם. המהפכה המשפטית הזו לא תועיל לכלום, היא לא תשפר את הביטחון, לא את יוקר המחייה, ולא את הפערים החברתיים. אני בא מבית ימני, ציוני, פטריוטי אבל הטירוף הזה, הקרע החברתי הזה, גמר לנו את עם ישראל וכאן הגבול שלי. אין לי מדינה אחרת, אין לי עם אחר. תחזירו לי ולכולנו את העם ותחזירו לנו את האמון במדינת ישראל דמוקרטית."
המכתב ששיגר ניר קריסטל לליכוד לבטל את חברותו
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות