מה ששוש כחלון כידור "שכחה" לספר לכם תושבי כפר יונה: מר"מ של קופת חולים נסגר בעיר, לפני כמה שבועות. המרפאת מר"מ שלכם מעתה נמצאת בקלנסוואה

תושבי כפר יונה - אם אתם זקוקים למרפאת מר"מ בעירכם, תצטרכו לנדוד לקלנסוואה, נתניה או חדרה. ראש העיר שלכם שכחה לספר לכם שבמשמרת שלה היא איפשרה למרפאת מר"מ היחידה להיסגר

שוש כחלון כידור עסוקה בימים אלו לעבור בין הבתים וברחובות ולחלק לתושבים בלונים סגולים במסע הבחירות שלה לעוד קדנציה בראשות העיר. היא מספר ת לכל תושב שמוכן לשמוע אותה או לפתוח את דלתו בפניה, על מה שהיא עשתה ופעלה למען העיר – רק שהיא "שכחה" בין היתר ליידע את התושבים על כך שתחת המשמרת שלה היא נתנה למרפאה לרפואה מיידית המר"מ שפעל בעיר והיחידי- פשוט להיסגר.

מדובר באירוע שלילי עבור עיר שמתיימרת להיות עיר בצמיחה. אלא שלאור העבר והשתלשלות האירועים של המר"מ בכפר יונה, מדובר במחדל של ראש העיר.

וכך היה: קופת חולים כללית ב-2017 החליטה לסגור את המר"מ בצעד חד צדדי מבלי ליידע את ראש העיר דאז, אפי דרעי או מי מהעירייה. עם הידיעה על כך, החל לפעול ראש העיר אפי דרעי נגד הסגירה.

מי שעוד פעלה והקימה קול זעקה של ממש הייתה שוש כחלון כידור, שכיהנה אז כיו"ר האופוזיציה וכמועמדת לראשות העיר – היא הפנתה אצבע מאשימה כלפי דרעי והעירייה בטענה שהם נותנים לזה לקרות. יש לציין שראש העיר דרעי כבר הצליח להשאיר את המר"מ פתוח תוך סיכומים עם קופת חולים "כללית".

אלא שעתה מתברר שלפני מספר שבועות קופת חולים "כללית" החליטה על סגירת המר"מ בכפר יונה – וכך תושבי כפר יונה יצטרכו לנדוד עד לנתניה או קדימה צורן כדי לזכות בשירותי מרפאת רפואה מיידית. אלא שהפעם על כך שוש כחלון כידור "שכחה" לספר לתושבים – וגם לא הוציאה עצומה ודרשה מהתושבים לחתום עליה. בשקט המרפאה נסגרה תחת המשמרת שלה.

פנינו לתגובתה של כידור בשאלה איך עתה היא אפשרה למרפאה להיסגר, כשב-2017 הקימה קול זעקה על עניין זה והאשימה את ראש העיר והעירייה?

תגובת עיריית כפר יונה: "ראש העירייה שוחחה בנדון עם מנהל המרפאה, ד"ר ג'ומעה, והבינה משיחה זו שמספר המשתמשים בשירות מצומצם ביותר, גם ביחס לעלותו. לכן, הוחלט להציעו לתושבי העיר כפר יונה בנתניה".

תגובת קופ"ח כללית: "לאור מספר פניות מצומם לשרותי המר"מ בכפר יונה, הוחלט להפסיק את השירות. לקוחותינו מוזמנים ומוזמנות לפנות למוקדי מר"מ בערים קרובות: נתניה, קלנסואה, כפר סבא, חדרה והרצליה".
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות