היפ הופ נתניה: הרקדניות מסטודיו לימור רז מנתניה זכו במדלית זהב באליפות העולם בפורטוגל, בקטגורית קידס היפ הופ לגילאי 7-14

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר: "שאפו ענק לרקדניות המופלאות שלנו שהביאו כבוד גדול לנתניה ולמדינת ישראל, שיחקתן אותה אלופות"

הרקדניות מסטודיו לימור רז מנתניה זכו במדלית זהב באליפות העולם בפורטוגל, בקטגורית קידס היפ הופ לגילאי 7-14. השבוע הרקדניות ימשיכו ויתחרו על עוד מדליות זהב בקטגוריות נוספות קבוצתיות ואישיות.

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר, השתתפה בשבוע שעבר בחזרה של הרקדניות ואמרה: ״ברכות חמות למנהלת הסטודיו לימור רז, לרקדניות ולרקדנים על הזכייה במוקדמות גביע העולם. הריקוד הוא השפה הנסתרת של הנשמה, אני גאה בכם, שאו ברכה והצליחו".

המשלחת מייצגת את ישראל בתחרות גביע העולם בפורטוגל. המשלחת מונה 55 נציגים, 53 בנות ושני בנים, בגילאי 6-25, תושבי ותלמידי העיר נתניה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות