מזעזע בנתניה: אונס קבוצתי אכזרי של בת 13 ע"י 6 תושבי ואדי ערה, כשאת אחד מהם היא הכירה דרך האינסטגראם

6 תושבי ואדי ערה נעצרו בחשד לאונס נערה בת 13 בנתניה, כשהם מאלצים אותה לקיים עימם יחסי מין כשהכרתה מעורפלת לאחר שסופקו לה סמים ואלכוהול. לפי המשטרה, האירוע חזר על עצמו מספר פעמים, כשלטענת החוקרים: "החבורה הגיעה לעיר וביצעה סוג של ציד. צפויים מעצרים נוספים"

הותר לפרסום: המשטרה עצרה שישה חשודים תושבי ואדי ערה בחשד לאונס נערה בת 13 בנתניה תוך שהיא מודחת לשימוש בסמים ואלכוהול.
חוקרי צוות חקירה מיוחד בתחנת נתניה פתחו לפני כשבוע בחקירה מורכבת ורגישה עם קבלת דיווח בדבר קטינה מתחת לגיל 14 שאולצה לקיים יחסי מין עם מספר גברים לאחר שצרכה אלכוהול וסמים שסופקו לה על ידי החשוד המרכזי, תושב ואדי ערה בן 24, אותו ככל העולה הכירה באינסטגרם, ולאחר שהם נפגשו בחדר במבנה נטוש במרכז העיר הוא סיפק לה אלכוהול וסמים.
על פי החשד, לאחר שהכרתה התערפלה, היא אולצה לקיים יחסי מין עם שניים מחבריו ולאחר מכן נאנסה גם על ידי החשוד המרכזי וחבריו עוד מספר פעמים. האירוע התגלה לאחר שהנערה סיפרה על שאירע לה לחברתה, והיא סיפרה על האירוע לאמא שלה – שהגישה תלונה במשטרה.

שש העצורים בחשד לאונס הקבוצתי הם תושבי ואדי ערה וג'סר א-זרקא, ומעצרם הוארך בהתאם לחשדות נגדם. מהמשטרה נמסר כי החקירה נמשכת וצפויים מעצרים נוספים.
צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות